Jump to content

Watskeburt


PC-fre@k
 Share

Recommended Posts

In dit topic gaat het er om om zoveel mogelijk variaties te vinden voor "watskeburt".

Bijv "opkeplurt" (dank aan Ron@ld)

ps. in dit topic komen dus allemaal fout gespelde woorden die de smods niet mogen aapassen :p
Link to comment
Share on other sites

Heb hier ook een mp3 van het nummer voor de mensen die er intressen in hebben. [url="http://home.wanadoo.nl/ronald.butselaar/Ronald/opkeplurt.mp3"]opkeplurt[/url]

Hier de [url="http://www.qfile.de/dl/19585/achterhoek_-_watskeburt.mp3.html"]achterhoek[/url] versie

En hier de [url="http://av.rtl.nl/web/components/experience/yorinfm_audio/2005/week21/donderdag_watskeburt_brabantse_versie.wav.MiMedia_WMA_128K_V9_av.asf"]brabantse[/url] Edited by Ron@ld
Link to comment
Share on other sites

[b][color=red]!! laatste 3 posts zijn offtopic! Ze voldoen niet aan de eisen gesteld in de eerste post, herhalen > warning !![/color][/b]
Link to comment
Share on other sites

Met verkeerde been uit bed KEplurt.. ist dan he :)

maar mij lijkt kaasnerd enz gewoon een variatie op watskebeurt hoor, zing maars dat liedje en zet kaasnerd drin, klinkt anders heelgoed :) dusja, ik vind het wel beetje heelerg onterecht maja ik ben hier niet de baas :)

maar iedereen heeft nu weer lekker KEzeurt :)

[color=red][b] Edit *Mini-Caro* Ho even heel snel! Mijn post is hier ge-edit door the doctor, volgens mij is dit een reactie op een post van mij, maar die post staat pas verder op.. Dank je wel.. Ik weet niet wat hier stond, dus kan het niet terughalen, maar het lijkt in de verste verte niet op wat hier staat.. En bedankt.. (n)[/b][/color] Edited by *Mini-Caro*
Link to comment
Share on other sites

@ Astrid: denk dat je iets moet vinden waar je bv gebeurt vervangt door keburt :) g word dus k en eu word u, zoiets.. dus kaasnerd zou dan iets als kaasnurt worden ofzo denk.. naja kwit eik ook nie zeker :) kvond de mijnes goed, neem mar een voorbeeld aan (h)

naja, nog ontopic iets: kesurt
Link to comment
Share on other sites

[b][color=red]FYIO*: [color=purple]* PC-fre@k is in een slecht humeur[/color]

Sjees!!! Waarom kunnen mensen dat gewoon niet begrijpen dan? Zelfs een voorbeeld dr bij, ik zie toch duidelijk een verschil tussen 2 van die van hun en 2 als voorbeeld... Waarom zou dit topic bestaan als het gewoon iets was wat dr op moest rijmen ofzo (wat dr al is). Dan is dat toch gewoon uit te leggen ofnie. Zo verneuken jullie amml dit topic door dr dan ook weer lkkr offtopic over te lulle. Lars compenseert dit deels door weer iets ontopic dr aan toe te voegen.

voor de duidelijkheid, HET MOET IETS ZIJN ALS: .. KE ...
en dan niet iets idioot als: nachtkever... lezen is de grootste moeite deze tijd, dat merk ik zo vaak op... Error worden niet gelezen, instructies ook niet, waar moet dat heen!!!???[/color][/b]

Correcte voorbeelden:

Wats[color=magenta]ke[/color]burt
Op[color=magenta]ke[/color]plurt
Poepje[color=magenta]ke[/color]meurt
Biertje[color=magenta]ke[/color]slurpt

[b][color=red]Duidelijker ken toch zowat nie of wel?
Wat op aan te merken? Report this post to a moderator / PM / Mail - maar verneuk dit topic nie nog verder. Is gewoon stom als mensen dr zo doorheen kanibalen zeker als het nergens op slaat zoals die van "Esjuh" das wel het toppunt. Kga hier wat meer opletten (iig in mn eigen topics) en anderen mogen me er ook op wijzen, ontopic wel zo fijn. Hou je er dan ook aan... Snap je het niet? Vraag dan gewoon voor de duidelijkheid (1 vraag + 1 reactie zou dan genoeg moeten zijn, en niet wat er nu gebeurd...)[/color][/b]

Was dit nou allemaal zo moeilijk? Nee, mooizo dan kan ik nu proberen van mn koppijn af te komen die mn kop uitbonkt. uitkebonkt...
* = ken je FYIO niet? Gebruik eens de seach knop, of google. Lezen kan geen kwaad...
Link to comment
Share on other sites

@ Krop, wie zegt dat ik vind dat het daar hoort? het was eik nog niet echt als een kei groot topic bedoeld ofzo. Na een tijdje zijn mensen alles aan het herhalen. Dus ik vond huiskamer een betere plek. Dus ja een admin kan dat doen, moet je nagaan een simpele MOD denkt het tegenwoordig al beter te weten als de admin :o naja, if everybody is happy dan vink het ook OK. Aparte is dan wel dat je het niet meteen zag...

rotkeniest
uitkepiest
Link to comment
Share on other sites

[quote name='PC-fre@k' date='Jun 15 2005, 07:41:08'][b][color=red]!! laatste 3 posts zijn offtopic! Ze voldoen niet aan de eisen gesteld in de eerste post, herhalen > warning !![/color][/b]
[right][snapback]73250[/snapback][/right]
[/quote]
nou die van mijn voldeed er wel aan dacht ik zo
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...