Keezy Posted June 13, 2005 Report Share Posted June 13, 2005 MICHAEL JACKSON VRIJGESPROKEN Michael Jackson is vrijgesproken van alle aanklachten die hem ten laste waren gelegd. De popster stond onder meer terecht wegens seksueel misbruik van een minderjarige jongen. Bewijsstukken Volgens de 12-koppige jury heeft de popster zich niet schuldig gemaakt aan het misbruik. De rechter maakte het oordeel om 23:15 Nederlandse tijd in de rechtbank in Santa Maria bekend. Vreugde Buiten de rechtbank reageerden de fans van Jackson uitzinnig van vreugde. Ze vielen elkaar huilend in de armen. Jury De leden van de jury, acht vrouwen en vier mannen van tussen de 20 en 79 jaar oud, hebben de afgelopen vier maanden 140 getuigenverklaringen gehoord. Zij moesten ruim 600 bewijsstukken in hun overwegingen betrekken. Rtlnieuws.nl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Negno Posted June 13, 2005 Report Share Posted June 13, 2005 'k heb 't net gezien... ging er weer lekker amerikaans aan toe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keezy Posted June 13, 2005 Author Report Share Posted June 13, 2005 Ik heb er gemengde gevoelens over. Ik vind het maar raar dat hij op alle punten is vrijgesproken. Er waren toch wel veel getuigen die verkeerde dingen hadden gezien. Maar dat de VS! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jos Posted June 13, 2005 Report Share Posted June 13, 2005 There you go! Zijn we eindelijk van die bullshit af. Kan ik weer naar zijn muziek luisteren zonder al dat gezeik over pedofilie enzovoorts... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krop Posted June 14, 2005 Report Share Posted June 14, 2005 kdenk dat die mensen vooral op geld belust waren en nu gewoon keihard de pin op de neus hebben gekregen. maar nu ist gewoon onschuldig en klaar en daarmee de kous af. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blufflovergirl Posted June 14, 2005 Report Share Posted June 14, 2005 ik had niej anders verwacht!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krop Posted June 14, 2005 Report Share Posted June 14, 2005 gevonden: [img]http://img161.echo.cx/img161/2710/notguilty8ui0hw.gif[/img]screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='Click here to open new window';}" onmouseover="if(this.resized) this.style.cursor='hand';" onclick="if(this.resized) {window.open('http://img161.echo.cx/img161/2710/notguilty8ui0hw.gif');}" /> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Negno Posted June 14, 2005 Report Share Posted June 14, 2005 lol Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annemieke Posted June 15, 2005 Report Share Posted June 15, 2005 Die Amerikanen zijn veelste bekende-mensen-geil. Ik heb gelezen dat moeders hun kinderen bij hem lieten slapen, omdat ze dat als eer zien. En maar naief blijven roepen dat hij heus niets kwaad doet. Leuk voor hem dat ie vrijgesproken is, maar ik zou niet weten hoe de jury ooit onafhankelijk recht heeft kunnen spreken? Iedereen heeft immers wel eens van MJ gehoord, en dus wel een mening over die gast. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts