Jump to content

Topic school codes verwijderd


PC-fre@k
 Share

Recommended Posts

[b]N.a.v. het topic van even terug over codes, heb ik het volgende te zeggen: [/b]

Vanwege het feit dat er niet echt met eerbied werd gesproken over de systeembeheerder en er beter maar helemaal geen verdere reacties kunnen komen,  heb ik het hele topic verwijderd. Zo houden we tenminste rust in de tent. Wat ik alleen jammer vind is het feit dat mensen (van bijv. school) denken dat ik dan maar moet zorgen dat het eraf gaat. Eigenlijk kan daar geen sprake van zijn maar in dit geval overtrad het regel 2 van de Disclaimer, dus toch gedaan mede op verzoek van de Mediatheek (die door zulke dingen dus meer werk krijgen).

[i]Reageren hierop mag zoals gewoonlijk, maar houdt rekening met eerder genoemde punten en met de Disclaimer.[/i]
Link to comment
Share on other sites

[quote name='PC-fre@k' date='May 25 2005, 15:26:32']Wat ik alleen jammer vind dan is het feit dat mensen (van bijv school) denken dat ik dan maar moet zorgen dat het eraf gaat. Eigenlijk niet juist, maar in dit geval overtrad het regel 2 van de disclaimer.
[right][snapback]70608[/snapback][/right]
[/quote]

Het probleem was dat iedereen het als een lolletje zag, een lek in het systeem van de school.

Alleen werd duidelijk op school dat sommige mensen het niet prettig vonden dat hun kwt code openbaar op internet stond. Toen is de omslag omstaan, de disclaimer kwam boven drijven.

Ik vind dat we niemand moeten beschuldigen in de rol van Admins Smods en Mods ten aanzien van hun taak die zij moeten uitvoeren. Laat dit een les zijn voor ons allemaal. :):
Link to comment
Share on other sites

Naja, ik kon dr de lol dus ook wel van inzien.
Bovendien heeft PC-freakZ hier niks mee te maken dus ook zijn smods/admins/mods niet (verantwoordelijkheid) het is maar dat ze weten wie ik ben en dat ik er op deze manier op reageer. Als fok/jabber (andere groot weblog/forum oid) met deze gegevens kwam dan had school hoog of laag kunnen springen maar bleef het...

[quote name='*Mini-Caro*' date='May 25 2005, 18:32:05']Does wat aan je spelling/interpunctie man :)
[right][snapback]70621[/snapback][/right]
[/quote]

Vind ik hier grote onzin, ik praat op mn eigen forum, in mn eigen topic, in mn eigen post, in mn eigen tijd en ook nog eens uit vrije wil :o Dan zou ik dus van anderen heel erg op mijn spelling moeten gaan letten. Het gebeurt nogal vaak dat ik iets typ en dit later of onderweg deels aanpas. Lekker dan als ik bij elke post die ik maak de spelling moet gaan controleren :s

Het zorgt niet voor schade bij anderen, ik scheld niet, ik ga (jij btw wel) niet offtopic en ik overtreed geen regels van de disclaimer... Misschien is het een topic waard, want ik word nie goed van dat offtopic geblaat over dit onderwerp (denkt eraan terug al vaker zoiets gezien te hebben, ook van andere mensen.)

PS. om ff te kijken of dat ik het beter kan, heb ik mn eerste post ff gecheckt.
Link to comment
Share on other sites

[OFFTOPIC]MM Ik lig er zeker dan uit met Nederlandse spelling, want ik kon niet zo snel een fout vinden[/OFFTOPIC]

[quote name='PC-fre@k']Bovendien heeft PC-freakZ hier niks mee te maken dus ook zijn smods/admins/mods niet (verantwoordelijkheid)[/quote]

Tuurlijk heeft PC-freakZ hier niets mee te maken. Het word gewoon door een member op het forum gezet. Daar ligt het grote gevaar van een forum. Er hoeft maar 1 member iets te posten wat niet door de beugel kan...

Dit kon ook niet door de beugel en iedereen zag het ook als een lolletje. Het moet wel toegegeven worden: De disclaimer werd eventjes over het hoofd gezien (ook door mij). Ik haal hem er even bij:

[quote name='disclaimer']2. Het is niet toegestaan op welke wijze dan ook Pincodes, telefoonnummers, creditcard nummer en dergelijke informatie te publiceren. [/quote]

Misschien is het verstandig om de regel 'persoonsgebonden wachtwoorden' erbij te zetten.

[quote name='PC-fre@k']Als fok/jabber (andere groot weblog/forum oid) met deze gegevens kwam dan had school hoog of laag kunnen springen maar bleef het...[/quote]

Fok/Jabber/Geenstijl is iets anders dan PC-freakZ. Daar halen ze de onderste steen boven en proberen ze mensen en instantie's te confronteren met bepaalde zaken. Een zaak wat nu bij PC-freakZ geconfronteerd wordt is de Europese Grondwet ;)

[quote]Vind ik hier grote onzin,[/quote]

Afgaande op mijn OFFTOPIC gedeelte vind het ik het ook onzin, maar de rest van je tekst kom mij nogal raar over. "ik praat op mn eigen forum" Tuurlijk is het jouw forum, maar wie hebben dat oa mogelijk gemaakt? Het is tijd om de neuzen dezelfde kant op te laten wijzen, zoals je het zelf ook aangeeft :):
Link to comment
Share on other sites

[quote]Vind ik hier grote onzin,[/quote]
[quote][OFFTOPIC]MM Ik lig er zeker dan uit met Nederlandse spelling, want ik kon niet zo snel een fout vinden[/OFFTOPIC][/quote]
[quote]Afgaande op mijn OFFTOPIC gedeelte vind het ik het ook onzin[/quote]
Ten eerste, spelling is een groot discussiepunt en ist altijd al geweest, dus als de 1 geen fout kan vinden, hoeft de ander daar niet
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Letzlo' date='May 25 2005, 22:26:51']t was volgens mij gewoon btje plagend bedoeld, geen aanval op iemands leven ofzo, of zwaar beledigend.. kvind t topic met alle kwt-codes drin dan nog schadelijker dan zo'n opmerkingkje tussendoor...[/quote]

Het kwam mij nogal bezorgend over.
Link to comment
Share on other sites

[quote name='*Mini-Caro*' date='May 25 2005, 18:32:05']Does wat aan je spelling/interpunctie man :)
[right][snapback]70621[/snapback][/right]
[/quote]


[quote name='Keezy' date='May 25 2005, 23:37:14'][quote name='Letzlo' date='May 25 2005, 22:26:51']t was volgens mij gewoon btje plagend bedoeld, geen aanval op iemands leven ofzo, of zwaar beledigend.. kvind t topic met alle kwt-codes drin dan nog schadelijker dan zo'n opmerkingkje tussendoor...[/quote]

Het kwam mij nogal bezorgend over.
[right][snapback]70640[/snapback][/right]
[/quote]

D'r stond toch 'n heel lief lachend smileytje bij..? Of zien jullie die niet? En kom
Link to comment
Share on other sites

(Nou ik kan ronalds reactie wel een beetje begrijpen hoor :p ;) maar dat boeit niet voor de rest :):)

Ik vond het meteen al gek dat die codes hier gepubliceerd werden. Zelf zou ik het zowiezo nooit doen. Mgoed, 'k vind het dus wel goed dat ze er weer af zijn.
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...