Jump to content

Bromfietser rijdt boomgaard in


Ron@ld
 Share

Recommended Posts

BROMFIETSER RIJDT BOOMGAARD IN

Een 17-jarige jongen uit Schoonrewoerd is maandagmiddag met zijn brommer een  boomgaard aan de Provincialeweg N484 ingereden.  De bromfietser reed zonder helm over het fietspad langs de weg. Agenten zagen  dit en sommeerden de jongen te stoppen.    In plaats van te stoppen, gaf de jongen gas en reed het tallud af de boomgaard  in. Hij werd door een laaghangende tak van de bromfiets geworpen. Met een  pijnlijke hand en een bekeuring kon de bromfietser zijn weg vervolgen. 

Bron: www.rijnmond.nl

[color=red][b]Edit Gudde:[/b] Topic titel aangepast, liever geen gebruik van CAPS[/color] Edited by Gudde
Link to comment
Share on other sites

nou 't vooroordeel over scooterrijders is volgens mij zo groot dat aardig doen bij de politie niet veel uitmaakt... das mijn ervaring een beetje

mgoed, je gaat toch niet een boomgaard inrijden :p
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Negno' date='May 25 2005, 11:52:02']nou 't vooroordeel over scooterrijders is volgens mij zo groot dat aardig doen bij de politie niet veel uitmaakt... das mijn ervaring een beetje

mgoed, je gaat toch niet een boomgaard inrijden :p
[right][snapback]70600[/snapback][/right]
[/quote]
tip: ga puch/zundapp/kreidler rijden...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...