Krop Posted May 4, 2005 Report Share Posted May 4, 2005 en waarom wel/niet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gudde Posted May 4, 2005 Report Share Posted May 4, 2005 om er toch even bij stil te staan dat er vele mensen gesneuveld zijn.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Doctor Posted May 4, 2005 Report Share Posted May 4, 2005 idd, het is een belangrijk punt in de nederlandse geschiedenis, moet je wel even bij stilstaan!, en wat is nu 2 minuten op een mensenleven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gudde Posted May 4, 2005 Report Share Posted May 4, 2005 ja dat zeg je verkeerd hoor.. tenminste k neem aan dat je niet maar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jos Posted May 4, 2005 Report Share Posted May 4, 2005 (edited) De mensen die wij gedenken vanavond om acht uur zijn de mensen aan wie wij mede onze vrijheid te danken hebben. Wij eren ze op deze manier tegelijkertijd en dat verdienen deze mensen. Degene(n) die hier niet bij stil staan adviseer ik om toch maar even wat oorlogsdocumentatie op te zoeken of iets dergelijks. Ik vind de herdenking namelijk onze morele plicht. Edited May 4, 2005 by Racooligan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blufflovergirl Posted May 4, 2005 Report Share Posted May 4, 2005 (edited) Ik ben altijd ff stil op 4 mei omdat er super veel doden zijn gesneuveld..!! En ik hoop dat ut egt nooit meer gebeurd!!!! [color=red]krop als mini caro:er zijn mensen gesneuveld en doden gevallen[/color] Edited May 4, 2005 by Krop Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keezy Posted May 4, 2005 Report Share Posted May 4, 2005 [quote name='Racooligan' date='May 4 2005, 13:54:02']De mensen die wij gedenken vanavond om acht uur zijn de mensen aan wie wij mede onze vrijheid te danken hebben. Wij eren ze op deze manier tegelijkertijd en dat verdienen deze mensen. Degene(n) die hier niet bij stil staan adviseer ik om toch maar even wat oorlogsdocumentatie op te zoeken of iets dergelijks. Ik vind de herdenking namelijk onze morele plicht. [right][snapback]68337[/snapback][/right] [/quote] Mee eens, maar sommige vinden zelfs een bezoek aan westerbork niet indrukwekkend genoeg... [img]http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/images/adwesterbork.jpg[/img]screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='Click here to open new window';}" onmouseover="if(this.resized) this.style.cursor='hand';" onclick="if(this.resized) {window.open('http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/images/adwesterbork.jpg');}" /> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Retrail Posted May 4, 2005 Report Share Posted May 4, 2005 Uiteraard was ik stil, aan deze mensen hebben wij te danken dat wij in ons vrije Nederlands kunnen/mogen leven. Het is dus echt nodig dat we stil zijn om deze mensen te eren. Ieder jaar weer! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HiP Posted May 5, 2005 Report Share Posted May 5, 2005 kwas aan het werk... maar hadde net ff pauze dus hebbe ff tv zitten kijken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ron@ld Posted May 7, 2005 Report Share Posted May 7, 2005 Niet ik was op vakantie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keezy Posted May 7, 2005 Report Share Posted May 7, 2005 Je kan toch ook op vakantie herdenken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ron@ld Posted May 7, 2005 Report Share Posted May 7, 2005 Het kan wel maar k was in belgie en heb er geen minuut aan gedacht Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Letzlo Posted May 7, 2005 Report Share Posted May 7, 2005 tis nooit te laat om t in te halen ik ben wel paar minuutjes stil gweest btw Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts