Jump to content

[NIEUWS] Nieuwtjes...


PC-fre@k
 Share

Recommended Posts

[b]PC-freakZ.com blijft niet stil staan![/b]

We hebben flinke vooruitgang geboekt met de nieuwe server.
Het forum draait als een zonnetje, geen stomme time-outs om niks meer, en al helemaal geen minuten tot uren durende failures van de oude server. Gedeeltelijke nieuwe layout, en bergen met nieuwtjes.
Sinds gister draait ook de gehele home pagina op de nieuwe server, en tot nu toe verloopt ook dat super. De shoutbox (home pagina) werkt momenteel niet meer omdat onze software te nieuw is :o Natuurlijk zullen wij aan een alternatief werken.

[b]Maar dat is nog niet alles... [/b]
Dit jaar zijn we druk bezig geweest een nieuw foto systeem te ontwikkelen wat beter aan onze behoefte voldoet. Want 15.000 foto's online houden, dat doet toch zeker niet elke site. Met druk heen en weer gemail kwam er uiteindelijk een goedwerkende versie voor de dag. Deze is sinds gister online! De URL van de Photo-Shoot is gewijzigd, dus vergeet niet je links aan te passen :)

[b]Wat is er anders aan?[/b]
- Je [u]moet[/u] [url="http://forum.pc-freakz.com/index.php?act=Reg&CODE=00"]geregistreerd[/url] zijn (en ingelogd) om te kunnen stemmen en reageren
- Forum en Photo-Shoot login zijn
Link to comment
Share on other sites

kweet niet wie t amml kenne lezen dus kdoet maar ff in n hide
[HIDE]http://hlc.pc-freakz.com/****.jpg doet t niet meer[/HIDE]
Link to comment
Share on other sites

Klopt, staat al wel online. Maar linkt nog niks aan :)
Fix ik vanaaf.
Link to comment
Share on other sites

hlc.* is gefixt :)
Link to comment
Share on other sites

ow ok :o
Link to comment
Share on other sites

Als je mn topic goed leest As, lees je dat je moet inloggen om te reageren/stemmen. Kijken kan gewoon :)
Link to comment
Share on other sites

Zoals ik vaak doet order ik de foto's op het aantal reactie's om zelf ook nog even een reactie te plaatsen, maar als ik een reactie plaats springt krijg ik een andere foto. Dit vind ik wel een nadeel. Is daar een oplossing voor?
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
  • Create New...