Jump to content

Eindexamen Gala HLC


Mrieke
 Share

Recommended Posts

Tis nu eindelijk officieel en bevestigd enzo :):

Donderdag 2 juni 2005 van 21:00 tot 03:00 uur vieren wij ons examengala in het Dak te Leerdam.
Kaarten zijn in de pauzes verkrijgbaar naast de kantine op de Eksterlaan en kosten 7,50 euro.
Meer informatie: examengalahlc @ hotmail.com

Komt allen :):
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 111
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Donderdag is voor de meeste mensen beter, op vrijdag zijn er vaak andere feesten en is het duurder...
En het is elk jaar op een donderdag, dus dit jaar ook :):

[quote name='The Doctor' date='Apr 27 2005, 04:33 PM']omdat dat de laatste dag van de examens zijn misschien :)
[right][snapback]67563[/snapback][/right]
[/quote]

En dat natuurlijk ook :):
(Tenzij je nog Russisch of Fries hebt :P:) Edited by Mrieke
Link to comment
Share on other sites

en omdat de andere 2efase mensen dan nog geen tentamenweek hebbe en dus eigenlijk iedereen van klas 4t/m6 gewoon kan komen :)
en dat is ook de bedoeling :)
heerlijk
wat een jolijt gaat het worden :)
en natuurlijk met veel mensen ook van buiten de school, kgaat mn pak vast reserveren. Tsch
Link to comment
Share on other sites

[quote name='The Doctor' date='Apr 27 2005, 06:28 PM']jep :) gala :) ik heb mn pak al gestreken klaarhangen hoor! :d
[right][snapback]67574[/snapback][/right]
[/quote]

Jij laat je pak strijken..?
Wij doen em naar de stomerij...
Link to comment
Share on other sites

ow k gaat zo mooi ff n setje kaartjes kope :):
Link to comment
Share on other sites

ow ja sorry hey, k was te laat :):
Link to comment
Share on other sites

Maar mrieke heb jij het niet aan daan gevraagt dan? tis wel leuk dat jullie er vanuit gaan dat wij draaien, maar als je dat nouw ff eerder tegen daan gezegt had kon hij er ook rekening mee houden, nu moetie nog wat probere te verzetten, en of dat lukt is ook de vraag :)
Link to comment
Share on other sites

ik snap niet dat alles primitief gehouden word (locatie, dj) en dat die kaarten dan nog 7.50 zijn

ik heb gehoord dat de organisatoren eraan verdienen, ik weet verder niet of dit waar is, maar dan had het mij redelijker geleken om alles in locatie en dj's te stoppen
Link to comment
Share on other sites

locatie is lijkt mij niet primitief hor

en tsja je kan het ook zien als ondernemersrisico, straks verkopen ze maar n kaart of 100 en dan moet de organisatie zelf voor de kosten opdraaien
en voor de moeite vind ik het prima als ze er wat aan verdienen
Link to comment
Share on other sites

verdienen dr nix aan hoor :): alles wat overblijft krijg je op de avond zelf terug in de vorm van muntjes is mij verteld..

ow en btw dj primitief? dan ken jij ze vast niet (tis niet alleen de dokter ntuurlijk..) Edited by Gudde
Link to comment
Share on other sites

Hmm, bedankt voor al het vertrouwen in ons...
De lokatie zelf is veel duurder dan de Rodenburg en de DJ is nog steeds n probleem... Sorry, Robbert...
Bianca had n goeie DJ uit Rotterdam gevonden die wel 5 of 4 uurtjes achter elkaar wilde draaien, en dan hebben we eigenlijk nog maar 1 persoon nodig voor de rest, en daarom hadden we het nog niet aan Daan gevraagd.
Maar die gozer geeft maar geen antwoord en weet maar niet wat tie wil enzo, daarom duurt t zo lang...
Maar na de vakantie weten we het zeker, eerst moeten we maars n paar kaarten verkopen, want anders draaien wij dus op voor de kosten!
Tgaat ook allemaal niet zo snel als je maar met zn tweeen bent... Edited by Mrieke
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...