Jump to content

Feyenoord-Ajax ontsierd door rellen


Keezy
 Share

Recommended Posts

Feyenoord-Ajax ontsierd door rellen
De wedstrijd tussen Feyenoord en Ajax is ontsierd door rellen. Twee Feyenoord-supporters raakten zwaargewond.

Vuurwerk
De Feyenoord-supporters raakten zwaargewond toen vuurwerk ontplofte dat één van hen in zijn broekzak had. Ook waren er veel problemen op het spoor. Het treinverkeer rond Rotterdam werd stilgelegd als gevolg van supportersgeweld.

Treinen
In twee treinen met Ajax-fans werden vernielingen aangericht. Eén van de treinen bereikte het stadion. De andere staat al sinds elf uur vanochtend stil bij Nieuwerkerk aan de IJssel. De ME is aanwezig om Feyenoord-fans op afstand te houden. Er zijn enkele arrestaties verricht.

Rellen
Bij de Kuip werden de Ajax-supporters vastgehouden door de ME. Ze mochten de wedstrijd niet zien. Ze zijn teruggestuurd met bussen. Dit ging niet snel genoeg en hierdoor braken er na de wedstrijd toch nog rellen uit tussen Ajacieden en Feyenoord-fans. De ME voerde charges uit om de partijen uit elkaar te halen. Inmiddels is de rust daar weer teruggekeerd.

RTLNIEUWS.NL

----------------------------------------------------------------------------------------------
En dat gaat de belastingbetaler geld kosten! Ik ga het steeds vaker roepen.
Het is reinse Kapitaalvernietiging! wtf
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Keezy' date='Apr 17 2005, 06:27 PM']Treinen
In twee treinen met Ajax-fans werden vernielingen aangericht. Eén van de treinen bereikte het stadion. De andere staat al sinds elf uur vanochtend stil bij Nieuwerkerk aan de IJssel. De ME is aanwezig om Feyenoord-fans op afstand te houden. Er zijn enkele arrestaties verricht.
[right][snapback]65267[/snapback][/right][/quote]

en hoe kwam dat? doordat die kutkakkerlakken de trein ginge lope bekogele, de trein stopte en dr geen politie aan te pas kwam..

kut feyenoord :):
Link to comment
Share on other sites

Ik vertrouw het hele voetbal gebeuren helemaal niet meer. Altijd dit en dat. "Het levert allemaal zoveel geld op he. Dat komt omdat wel de gemeenteraad afpersen zodat ze geld in onze club pompen, want we willen niet in het rood staan!"

Jongens hou toch op! Waar zijn die wijven uit Den Haag? Ban een paar wedstrijden!
Link to comment
Share on other sites

wedstrijden bannen? jij hebt duidelijk echt geen id hoeveel geld zo'n wedstrijd oplevert.. denk eens aan al die uitzendrechten, kaartjes, merchandise, eten en drinken en shit..
Link to comment
Share on other sites

dat zijn enkele kleine clubs die dus niet genoeg inkomsten hebben uit die genoemde posten (I) en daar zie ik geen rellen bij hoor..
Link to comment
Share on other sites

moeste zeker pisse

t is gewoon kut (ook t resultaat :))
gzellig middagje voetbal was t weer :), leuk hor
mja 'ik' heb dr al n beschouwing over geschreve joh :) Edited by Krop
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...