Jump to content

Flitspaal Swoerd - Ldam


PC-fre@k
 Share

Recommended Posts

Tot mijn grote verbazing zag ik daarnet een flitspaal staan tussen Leerdam en Schoonrewoerd!!

Wat moet dat ding daar, oprotte nog voordat ik mn rijbewijs heb (A) ;)

[b]Hoe lang denk jij dat ie heel blijft? (je kan dit aangeven in dagen, weken, biertjes, disco's, liters benzine of autobanden ;))[/b]
Link to comment
Share on other sites

Dat kan ja, want hij staat er pas sinds vandaag geloof ik... Misschien om eerst te testen wat ermee gebeurd ;) of als nep ding...
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Ron@ld' date='Apr 12 2005, 08:53 AM']Ik zag net toen ik naar de bus ging dat de 2 flitsgaten zijn dichtgespoten met een spuitbus.
[right][snapback]64308[/snapback][/right]
[/quote]
er zit altijd donker vizier in een flitspaal
Link to comment
Share on other sites

[quote name='HiP' date='Apr 12 2005, 05:28 PM'][quote name='Ron@ld' date='Apr 12 2005, 08:53 AM']Ik zag net toen ik naar de bus ging dat de 2 flitsgaten zijn dichtgespoten met een spuitbus.
[right][snapback]64308[/snapback][/right]
[/quote]
er zit altijd donker vizier in een flitspaal
[right][snapback]64525[/snapback][/right]
[/quote]

Het is nog altijd geen donker vizier het is zeer duidelijk te zien dat er grijze verf op is gespoten ;)
Link to comment
Share on other sites

[quote name='HiP' date='Apr 11 2005, 08:57 PM']Hij flitst niet eens.. iedereen rijdt te hard, maar het is momenteel nog gewoon een kast zonder flitser erin volgens mij
[right][snapback]64290[/snapback][/right]
[/quote]
vet mensen bang maken :):
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Khad het eik ff eerder moeten posten,
Maar die oude paal is weggehaald, een nieuwe dr in en een stuk dichter bij het kastje (electriciteit) waardoor het draad mogelijk in een metalenpijp loopt (was er eerder al 2x uitgetrokken) de nieuwe paal is inmiddels ook alweer zwart gespoten, jammr dan dat ze niet meteen dat hele ding bekladden, zodat het beter opvalt voor de automobilisten ;) aan de andere kant, zo valt het miss niet op dat ie dicht zit voor de juten e.d.
Link to comment
Share on other sites

en stond die paal nou op een zinnige plaats.. nee, zetten ze m bij n kruising en twee drempels :s
As ze die drempels nou anders hadden gemaakt dan moet je verder afremmen, maar nu liggen dr van die drempels waar ik gwoon met 80 overheen ken...
Link to comment
Share on other sites

De paal is weer schoongemaakt :)

What's next?

Zit btw blok beton aan van hier tot ginter... Autoband + benzine = enige doodmiddel voor zon ding....
Link to comment
Share on other sites

En FLITS deed ie daarnet, die kerel had het niet eens door (khad um dr best voor aan gezien te stoppen en die paal verrot te rijden :p) jammr weer...

Peur wil ook nog wel werken, dat plakt als kweeniewat...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...