Jump to content

Nieuwe forumindeling


Krop
 Share

Recommended Posts

kzag t dr net toevallig dat er heel wat bijgekomen veranderd en weet ik wat nog meer is gebeurd
mgoed
amml prima
alleen sommige forumnamen denk k van, na dat raakt kant nog wel
die PCZone vind k amml prima:)
Algemeen ook wel
prullebak ook amml best
chat box.....
Hart van Nederland??? vindk persoonlijk nerges op slaan :)
ten eerste de forum naam vind k niet bij de beschrijving passen en ten 2e vind k het idee stom :)
Liefde, Sex, relatie vind k ook niet echt n topnaam, vond k Babes/Dudes beter eik :)
verder Chatbox >Huiskamer, ja best joh
fun factory > lach v/d dag, ook best

mgoed kweet niet wat anderen dr van vinden
kzou zegge, zeg t en geef maybe mteen een suggestie voor n andere naam
moet zo veranderd kunnen worden toch?
Link to comment
Share on other sites

PCZone is btw ook de naam van een computertijdschrift he :) maakt opzich nix uit, kvind t best zo

zijn wel een boel forums geworden nu, ben bang dat ik strax door de forums de site nie meer zie.. en t verschil tussen Huiskamer en Neverending Story kan nog welis lastig worden, ook als drempel om te posten, en offtopic = ontopic kan zich daar maybe ook in gaan mengen.. magoed, moeten mar zien hoe da uitpakt denk :)
Link to comment
Share on other sites

PCZone de naam was er al, maar op een andere plek...
- Dat Hart van Nederland, tjah benk zelf nog niet zo'n super fan van, kwou het anders noemen, maar hoe??
- babes/dudes is veranderd omdat het een te beperkt onderdeel was. Liefde, Sex, Relatie kom je wel vaker tegen op fora en leek me dus een betere naam en doel van dat onderdeel. Aanpassing daarvan vind ik niet nodig.
- Over de naam Huiskamer benk ook nog nie hmml tevree, en idd hoe het gaat met Offtopic/ontopic, neverending en huiskamer moet ik ook nog zien. Hoewel ik tussen alleen een behoorlijk groot verschil zie. (als de rest dit ook maar ziet bij het posten)

Offtopic = Ontopic > Alles wat je wilt lulle, al gaat het helemaal nergens over en klopt na 3x posten de titel ook nie meer... alles kan daar eik...
A Neverending Story > Lijkt me opzich duidelijk, alleen topics die eindeloos doorgaan en niet gebonden zijn aan een tijdelijk onderwerp komen daar. Als iemand het niet zeker weet, gewoon in de Huiskamer posten en daar hebben we dan SMOD's voor he ;)
Huiskamer > Alle andere dingen waar geen specifiek onderdeel voor is. De naam benk zelf nog niet zon fan van eik, maar das miss een kwestie van gewenning.

Ideeen zijn natuurlijk van harte welkom, nieuwe onderdelen, andere namen, zeg het maar en misschien pas ik het wel toe :)

Verder is het zo dat Games enzo geen aparte subs meer hebben, was soms lastig kiezen en had eigenlijk geen nut meer (zoveel posts kwam daar nou ook weer niet) En heb ik een aantal subs gemaakt zoals Preview & Review om een breder publiek te gaan trekken. Zelf vind ik dit een hele verbetering, en ook wil ik aan de voorpagina van PC-freakZ.com (home) gaan werken. Ik wil proberen een portal zo te maken dat het de layout heeft van PC-freakZ.com - zo is er meer een forum intergratie. Ook de photo-shoot word aangepast zoals al een keer aangegeven. Een test versie is al online en werkt goed, we zijn nu bezig om het forum te laten intergreren met de photo-shoot (nieuwe script heeft de mogelijkheid te zorgen dat mensen alleen commentaar kunnen geven indien de geregistreerd zijn en ingelogd zijn)
Link to comment
Share on other sites

[quote name='PC-fre@k' date='Mar 17 2005, 01:56 PM']- babes/dudes is veranderd omdat het een te beperkt onderdeel was. Liefde, Sex, Relatie kom je wel vaker tegen op fora en leek me dus een betere naam en doel van dat onderdeel. Aanpassing daarvan vind ik niet nodig.[/quote]
overlapt dit niet het knuffelhoek dan, lijkt mij wel namelijk
Link to comment
Share on other sites

Het knuffelhoekje is meer 'n forum waar mensen worden gekoppeld, is dus wat anders dan 'liefde, sex, relaties'.

Wat ik overigens een veel te zware naam vind voor dit forum. Het gaat helemaal niet over liefde sex en/of relaties, maar over lekkere beroemdheden! Das toch
Link to comment
Share on other sites

ja bij dat 'liefde, sex, relaties' staat dat het over serieuze onderwerpen gaat.. maar dr staat niet 1 serieus onderwerp in :o
Link to comment
Share on other sites

njah ik stel voor, hou het bij de oude naam tot er iets beters wordt gevonden, dus babes/dudes ofzo geloofk..
Link to comment
Share on other sites

En ik stel voor om het zo te houden, dan krijg je sneller ide
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...