Jump to content

SMOD's - Jouw mening


PC-fre@k
 Share

Recommended Posts

Kheb eens na zitten denken (ja dat kan ik wel..)(als ik zin heb ;)) en ik ben van mening dat we wel een SMOD kunnen gebruiken. En daarvoor heb ik 2 personen gevonden die hier kans op maken. Maar natuurlijk zou ik graag willen weten wat jullie hiervan vinden en wat jullie (gegronde!) bezwaren hiertegen zouden zijn.

Denk je bijv dat de persoon niet met de functie om kan gaan omdat een van beiden misbruik zou maken van deze extra mogelijkheden, of omdat de persoon te weining op PCZ komt, of iets anders in die trend. Zeg het dan :)

Jullie mening is ook belangrijk, wantja zij delen de warnings straks uit ;)

[b][color=red]####WIE!?#####[/color][/b]
[u][b][color=green]Lars / Astrid[/color][/b][/u]
[b][color=red]####ZIJ!#####[/color][/b]


[i][color=blue]-- dit topic zal btw niet superlang tot een actie laten wachten --[/color][/i]
Link to comment
Share on other sites

Voor de onwetenden, wat is een SMOD? Dan kan je in alle topics, en kan je overal de moderator functies gebruiken (aanpassen, verwijderen, sluiten, openen, verplaatsen, etc). Je bent dus eigenlijk MOD van alles, Super MOD (die hebben zo'n oranje kleurtje, zoals Gudde) :)

Lezen jullie wel correct? Het gaat er niet om ofdat deze mensen moeten komen, het gaat om het feit als ze SMOD zouden worden...

De later geposte dingen hieronder zijn geschaduwd omdat dit een verkeerd beeld gaf van het topic! (handig he een admin die dit in de gaten heeft ;))


HET GAAT DUS OM MOGELIJKE BEZWAREN, GEEN BEZWAAR, GEEN POSTS...
Link to comment
Share on other sites

bezwaar, moet er dan voor de forums die zij nu modereren weer een aparte moderator aangesteld worden?
Link to comment
Share on other sites

Nope :) want er word dan automatisch vanuit gegaan dat ze daar blijven moderaten (daar dus extra actief zijn als SMOD)
Link to comment
Share on other sites

Ok dan, er zijn geen verdere bezwaren? Daar ben ik blij om, wantja je zal maar een warning van een van beiden krijgen ;)

Ik hoop hier wel duidelijk over te zijn, omdat een flinke miscommunicatie tussen SMOD's en de gebruikers niet fijn is. En daarom wil ik dat er nu allemaal uit hebben. Durf je het hier niet te zeggen? Mail me dan :) [color=gray][i]{pc-freak} @ PC-freakZ.com natuurlijk :)[/i][/color]Zo niet, perfecto!

Ps. er zal spoedig actie ondernomen worden :)
Link to comment
Share on other sites

ja als er niemand reageert dan doet k t maar, n beetje tegengas geven kan geen kwaad lijkt me :)

[quote name='PC-fre@k' date='Mar 15 2005, 07:23 PM']Kheb eens na zitten denken (ja dat kan ik wel..)(als ik zin heb ;)) en ik ben van mening dat we wel een SMOD kunnen gebruiken. [/quote]kun je die mening met redenen/argumenten onderbouwen?
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Krop' date='Mar 19 2005, 01:32 PM']ja als er niemand reageert dan doet k t maar, n beetje tegengas geven kan geen kwaad lijkt me :)
[right][snapback]62231[/snapback][/right]
[/quote]

Hoezo kan tegengas geen kwaad, is het gunstiger als meer mensen tegen iets zijn ofzo?

[quote name='Krop' date='Mar 19 2005, 01:32 PM']kun je die mening met redenen/argumenten onderbouwen?
[right][snapback]62231[/snapback][/right]
[/quote]

Jazeker, dit ivm met het ontheffen van een van de SMOD's zijn functie, dit door onvoldoende inzit. Vandaar dus dat we juist deze 2 personen hebben uitgekozen omdat hun bezetting van het forum nogal hoog ligt.
Link to comment
Share on other sites

dat van tegengas > hoeft niet dat mensen tegen zijn(ben ook niet tegen) maar beetje meer ja hoe zeg je da ja kwit nie, maar iig niet alles meteen  maar doordrukken ofzo

kdenk dat je die persoon m.b.t.
Link to comment
Share on other sites

Een SMOD kan o.a. de volgende dingen die een MOD niet kan:

- Shoutbox moderaten
- Downloads moderaten
- Overal posts moderaten

Ik merk zelf dat de gewone MOD's niet altijd in de gelegenheid zijn hun taak uit te voeren, en logisch dat kan gewoon niet ieder moment van de dag. Zelf lees ik steeds minder op het forum omdat ik daar ook geen tijd meer voor heb. Daarom vind ik het belangrijk dat er eigenlijk [u]altijd[/u] wel iemand is die in staat is te moderaten en andere functies van de site te controleren. Zoals de webshoutbox en photo-shoot systeem *dat is trouwens toekomst muziek*

De huidige SMOD's (dat zou er dus 1 worden) zie ik niet in staat hieraan te voldoen. Door meerdere mensen hier aan toe voegen die andere dagdelen online zijn vegroot je die kans aanzienlijk. Ook zou een vrouwelijk persoon in het beheer geen overbodige luxe zijn, die hebben over het algemeen toch een andere kijk op dingen en vertegenwoordigd dan ook meteen de vrouwelijke forum gebruikers en hun wensen.
Link to comment
Share on other sites

Beiden hebben zojuist status SMOD gehad. Meer hierover post ik morgen in een nieuw topic :)

> Closed
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...