Jump to content

[PS] Schoonrewoerd - 12 maart 05


PC-fre@k
 Share

Recommended Posts

[b][SWOERD 12/03/05 >  FOTOS: 277 ][/b]

:woot_jump:

:band:

[b][i]Dank aan: Anne, Jordy en Kevin [/i][/b]

[i]Discussier mee! - Hoe vond jij het? Nog klappen gehad?
[/i][color=green]
Snelle Links:  [url="http://pic.pc-freakz.com/pics.php?&order=bildname&ascdesc=ASC&bprosite=21&katsel=12"]Photo-Shoot[/url] - [url="http://forum.pc-freakz.com/index.php?showtopic=3389"]Discussie Topic[/url] [/color]

En nog altijd zijn dr een paar zieke mensen (hint hint [color=gray]mk[/color] noemt geen namen (A)) die bezig blijven...
Maar daar hek mooi schijt aan  :rofl2:

Je kan niet alles hebben int leven h
Link to comment
Share on other sites

mensen die dat al weten en dat niet melden aan haar of aan haar vriend vind k ook stom!
Link to comment
Share on other sites

idd kansloos dat nu iedereen er weer over begint....

De personen in kwestie weten ook al dat het eigenlijk niet had mogen gebeuren


Maar laatste keer swoerd voor mij
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Keezy' date='Mar 14 2005, 04:03 PM']Lijkt me al genoeg om erover op te houden over wat er allemaal is gebeurd.
[right][snapback]61817[/snapback][/right]
[/quote]

Kga dr ook nix over zeggen.. hebk al gemoeg gedaan..

Ik sluit me aan bij Kees
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Blufflovergirl' date='Mar 15 2005, 06:04 PM']maar ff wat anders, mireille en herman ware allebei fout niet alleen herman tog??
[right][snapback]61892[/snapback][/right]
[/quote]


Is dat een ander onderwerp? Voor de laaste keer. Ze zijn genoeg gestraft! dus hou er alsjeblieft over op. Edited by Keezy
Link to comment
Share on other sites

najah ik was er zelf natuurlijk niet bij, maar van wat ik gehoord heb.. beide behoorlijk fout iig :o maar ach, geboert is geboert..
Link to comment
Share on other sites

laat ik ook maar s even reageren...
ik ben t met Blufflovergirl  eens... als ze nie t gewild had had ze t wel laten merken dacht ik zo tog??. maarjah verder ga ik me dr niet mee bemoeien, tis gebeurd en je kan dr niks meer aan veranderen.
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
  • Create New...