Jump to content

XBOX 2


Mini_Negno
 Share

Recommended Posts

ik wis ff nie waar ik deze topic zou moete zette maar ik zet em ff hier.

de xbox 2 komt eraan, hij komt eind 2005
hij ziet er vet uit


---------
Er wordt al maanden gespeculeerd over de releasedatum van de Xbox 2, maar nu lekken de eerste berichten naar buiten. Experts zeggen dat de Xbox2 vanaf de herfst te koop is in de Verenigde Staten en Europa. Volgens Eurogamer komt de next generation Xbox eind oktober of begin november uit, andere bronnen melden echter dat Microsoft zijn best doet om de console in het vierde kwartaal op de markt te brengen. Europa zou twee weken na de lancering in de VS aan de beurt zijn.

Onder Britse bronnen gaat het gerucht al een tijdje dat Microsoft UK in hartje Londen een groots en ongekend evenement gaat maken van de lancering op de Europese markt.

Het nieuws dat behalve in de VS ook in Europa en Groot Brittani
Link to comment
Share on other sites

XBOX is toch kut :):
Link to comment
Share on other sites

Kvind eik alle PSP's maar niks, op een PC kan je gewoon alles :d

MOVE > Nieuws van de dag - het is gewoon een nieuwtje, dus dit lijkt me de plek he :)
Link to comment
Share on other sites

PSP's
Link to comment
Share on other sites

Precies :):
Link to comment
Share on other sites

voor
Link to comment
Share on other sites

maar hij kan dat helemaal niet weten, dr is maar 1 PSP en die is nog niet eens uit, dus waar je het dan mee eens ben.. 8-)
Link to comment
Share on other sites

Na een tijdje is je pc ook achterhaald, dus dat gaat niet op lijkt mij :):
Link to comment
Share on other sites

jawel, mar op dat moment is dr al een nieuwere pc beschikbaar, en das opt moment dat een console 8erhaald is niet altijd zo... k bdoelde dus achterhaald t.o.v. de laatste technologie van de pc :) pc kan je ook nog amml upgraden mar voor console moet je egt w88 tot dr een nieuwere aan komt zetten en in die tijd loopt de kwaliteit relatief trug natuuk...

magoed, ik heb nix tegen de console want k vind t een pracht van een concept, nadeel is dat je spellen (die meestal best duur zijn) tog egt origieneel moet kopen om ze te spelen... mar zo hoort t eik ook :): kvind alleen de xbox als console weinig aan.. Edited by Letzlo
Link to comment
Share on other sites

da vindk ook t nadeel van spelcomputers idd, dat die spellen hoerig duur zijn
mja dan ken je wel mooi trommele :d
kvindt de xbox2 er wel mooi uitzien btw :d
Link to comment
Share on other sites

Nouw ik kijk mooi uit naar de Nintendo Revolution :):

misschien datk binnekort ook nog wel eventjes de DS aan schaf..
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...