Jump to content

Koeman weg!??


Keezy
 Share

Recommended Posts

De handel in aandelen Ajax op de Amsterdamse effectenbeurs is rond 12.15 uur vanmiddag gestaakt. Dat is een aanwijzing dat er op korte termijn belangrijk nieuws naar buiten komt. Verschillende media melden dat dat nieuws zal zijn dat Koeman opstapt bij Ajax.

Koeman stond al langer onder druk bij Ajax en die druk werd gisteravond alleen maar groter na het verlies tegen Auxerre in de UEFA Cup.

Later meer...

Bron Fok.Nl

UPDATE 13:20

Koeman weg bij Ajax

Uitgegeven: 25 februari 2005 13:01
Laatst gewijzigd: 25 februari 2005 13:16

AMSTERDAM - Ronald Koeman is opgestapt bij Ajax. Na de 3-1 nederlaag bij AJ Auxerre liet algemeen directeur Arie van Eijden donderdagavond al weten dat de Amsterdammers 'de komende tijd gaan nadenken'. Ajax geeft vanmiddag een persconferentie.

Het stilleggen van de handel in het aandeel Ajax was vrijdag al een teken dat Koeman en Ajax hun wegen wel eens zouden kunnen gaan scheiden.


In de afgelopen weken nam de kritiek op Koeman toe. Na een gelijk spel tegen ADO Den Haag, een 1-2 nederlaag tegen FC twente en een moeizame overwinning op Den Bosch haalde een deel van het publiek de witte zakdoekjes tevoorschijn. In de competitie bezet Ajax de derde plaats, op ruime afstand van koploper PSV.

BRON: Nu.nl Edited by Keezy
Link to comment
Share on other sites

onzin ist... een gelijkspel, een verlies, een winst en een verlies in de UEFA-cup, duidt voor mij op een ploeg die uit vorm is, niet een slechte trainer... stelletje zeikerds die supporters :) denken ze dat t nu opeens bter wordt? nee alleen mar slechter, komt er nieuwe leiding, moet de ploeg weer aan wennen, dan wordt dit jaar zeker niet gered, en volgend jaar denk ook niet egt... magoed, da vind ik dus :)
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Letzlo' date='Feb 25 2005, 09:32 PM']onzin ist... een gelijkspel, een verlies, een winst en een verlies in de UEFA-cup, duidt voor mij op een ploeg die uit vorm is, niet een slechte trainer... stelletje zeikerds die supporters :) denken ze dat t nu opeens bter wordt? nee alleen mar slechter, komt er nieuwe leiding, moet de ploeg weer aan wennen, dan wordt dit jaar zeker niet gered, en volgend jaar denk ook niet egt... magoed, da vind ik dus :)
[right][snapback]60676[/snapback][/right]
[/quote]

vind ik eigelijk ook wel
Link to comment
Share on other sites

[quote name='*Mini-Caro*' date='Feb 27 2005, 04:39 PM']Maar ja.. Aangezien ik zo goed als alleen sta in deze mening
[right][snapback]60728[/snapback][/right]
[/quote]

Nee :) reinse kapitaalvernietiging is dat hele voetbalgebeuren. Er word een dot gemold wat door de gemeenschap moet worden betaald. En de mensen die denken dat het juist geld oplevert wil ik hun graag verwijzen naar de vele gevallen dat de clubs naar de gemeente moesten voor geld.  :rofl2: Edited by Keezy
Link to comment
Share on other sites

Koeman kon het niet meer op brengen om het team nog goed te leiden, weinig communicatie met de spelers.. waarom zou je dan nog aanblijven?  nu arie nog..
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Gudde' date='Feb 28 2005, 02:49 PM']Koeman kon het niet meer op brengen om het team nog goed te leiden, weinig communicatie met de spelers.. waarom zou je dan nog aanblijven?  nu arie nog..
[right][snapback]60774[/snapback][/right]
[/quote]

Idd, Co Adriaanse wil misschien komen, maar
dan zal Arie eerst weg moeten.
Link to comment
Share on other sites

Arie moet sowieso weg :):
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...