Jump to content

Jongetje (4) verdronken in zwembad


Gudde
 Share

Recommended Posts

Uitgegeven: 24 februari 2005 10:00

AMSTERDAM - Een 4-jarig jongetje uit Leerdam is woensdag verdronken in het subtropisch zwembad 'Sportiom' in Den Bosch. Personeel van het zwembad reanimeerde het slachtoffer direct nadat hij uit het water was gehaald. Ambulancepersoneel nam het van hen over. Het jongetje overleed later in het ziekenhuis.

Het slachtoffer was aan het spelen in het omheinde kindergedeelte van het zwembad. Op nog onverklaarbare wijze is hij aan de aandacht van zijn familie ontsnapt en in dieper water terechtgekomen. Daar raakte hij in de problemen, maar werd hij volgens het zwembad direct opgemerkt door een van de drie toezichthouders.


De toezichthouder is het water ingegaan terwijl collega's een ambulance belden. Daarna zijn zij begonnen met het reanimeren van de jongen. Ambulancepersoneel en de politie hebben volgens het zwembad bevestigd dat de medewerkers in het zwembad juist hebben gehandeld.

[i]Bron: Nu.nl[/i]


-----------------------------------------------------------------------------------------------

t zal je buurjongetje maar zijn..  :(:  :S:
Link to comment
Share on other sites

Zo daar word je zkr ff stil van,,:| wrom nouw zou je denke,,?!
Link to comment
Share on other sites

vooral als het je broertje/zoontje is lijkt mij dan, ver weg maakt n stuk minder uit..
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Annemiek' date='Feb 25 2005, 10:45 AM']en toch vink het een raar verhaal, je houd je kind toch kei-goed in de gaten int zwembad lijkt mij?!
[right][snapback]60622[/snapback][/right]
[/quote]

Je moest eens weten hoevaak dat er een ind uit het oog verloren word..
Link to comment
Share on other sites

Hij ging met zijn zussen zwemmen.. Ouders waren er geeneens bij.! Dat is pas flink klote.!
Ik kon echt wel janken men.. toen ik het hoorde, zijn zus heeft bij mij @ klas gezeten.! :-l maar nog.. als ik geen familie van hem kon.. dan is het nogsteeds flink sjit.!
Link to comment
Share on other sites

Vandaag hoorde ik een meisje de mensen in het zwembad te verwijten omdat ze niet ingegrepen hebben. Als je nooit in een zwembad kom dan kan ik dat wel begrijpen, maar ik heb zoveel kleine kinderen zien dollen in het water, dat de realiteit en spelletje bijna hetzelfde is. Het is gewoon een tragische gebeurtenis.
Link to comment
Share on other sites

[quote name='*Mini-Caro*' date='Mar 2 2005, 04:54 PM']zoiezo [right][snapback]60874[/snapback][/right]
[/quote]

het is btw sowieso, Astrid verbeterd \o/
Link to comment
Share on other sites

[quote name='*Mini-Caro*' date='Mar 2 2005, 04:54 PM']Ooit in een zwembad geweest? Dan weet je dus, dat het daar heel druk kan zijn, en je een klein kind zo uit het oog verliest.

Het is tragisch, maar je kunt de schuld niet geven aan omstanders of aan de zussen van dat jongetje, trouwens, je weet zoiezo niets van die situatie af, dus wie ben jij om erover te oordelen dat de beveiliging en de zussen de schuld moeten krijgen?
[right][snapback]60874[/snapback][/right]
[/quote]

Hier haak ik in met mijn opmerking. ben het met je eens
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...