Jump to content

ID gezocht!!!


Keezy
 Share

Recommended Posts

ja da krijg je als je dronke ben h
Link to comment
Share on other sites

omdat als je er
Link to comment
Share on other sites

ja njah kweet nie meer of de boete nou
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Retrail' date='Feb 1 2005, 10:31 PM'][quote name='Loof' date='Feb 1 2005, 10:44 PM']Je moet hem sowiezo al niet meenemen.. Iig.. ik doe dat niet.. anders verlies je hem :)
[right][snapback]58199[/snapback][/right]
[/quote]

Das dom :p Aangezien je je moet kunnen identificeren :p
[right][snapback]58203[/snapback][/right]
[/quote]

Jah dats tegenwoordig zo jah.. gezeur amml :) Maar daarzo geloven ze me heus wel hoor alsk zeg datk 17 ben :) En de politie vraagt dr alleen naar als je bij vechten sta ofzo.. njah.. gewoon niet bij gaan staan.. klaar :)
Link to comment
Share on other sites

[quote name='skategast' date='Feb 2 2005, 03:19 PM']lekker voor der

ut kost dus in ieder geval veel geld :head_hurts_kr:
[right][snapback]58256[/snapback][/right]
[/quote]
hmmz.. nja zo lekker vind ik het dus niet  :head_hurts_kr: maar ik heb het dorpshuis al gebeld, was wel een id gevonden, maar niet van mij.. ben naar de politie geweest (Leerdam) maar daar konden ze niets voor me doen omdat ik niet bij de gemeente Leerdam sta ingeschreven.. dus toen heb ik gebeld naar het politiebureau in Geldermalsen..  en daar hadden ze ook niet gevonden.. maar tis gewoon raar eigenlijk, om ongeveer kwart voor 12 had ik hem nog.. in m'n broekzak.. en toen ik thuiskwam was ie weg :dunno: en had nog niet eens echt wat gedronken.. dus daar kan het ook niet aan liggen  :wacko:
mja.. iniedergeval bedankt...
Link to comment
Share on other sites

ja dan nog ist kut hoor, zie die kebaouters maar es te vinden :):

hebbe ze je btw bij de politie nie meteen n bekeuring gegeve omdat je geen id had :o
Link to comment
Share on other sites

t is idd kut, ik heb mn broekzakken nog eens nagekeken en mn portemonnee, maar dat zat je idkaart niet in :o

paspoort kwijt is helemaal kut, maar nu moet je geloof ik ook aangifte gaan doen bij de politie
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
en gevonden?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...