Jump to content

Scooterkuren


Negno
 Share

Recommended Posts

Mijn scooter (Aprilia SR www '97) loopt de laatste tijd niet echt lekker, en wat het is weet ik niet en 'k heb ook geen zin (en tijd) om eens ff rustig uit te vogelen wat er precies mee aan de hand is. Dus miss weet hier iemand wat het kan zijn. Het volgende doet ie niet normaal:

Bij een bepaald vermogen houdt hij in (hij begint dan vet te haperen) alsof hij geen benzine krijgt of alsof de bougie er telkens mee kapt. Als ik net wegrij en als ik een beetje op snelheid ben en ik trek het gas helemaal open, dan komen er af en toe ook knalletjes uit de uitlaat. Lijkt me niet de bedoeling.

Hij is motorisch niet meer origineel, d'r zit een andere uitlaat op en dus ook andere rolletjes enz... en d'r zit een toerenbegrenzer op.

Miss weet iemand wat er aan de hand, want dan hoor ik dat graag? :scooter:
Link to comment
Share on other sites

[quote name='sharkie70' date='Jan 29 2005, 07:54 PM']Wat dacht je van langs de garage gaan????

Das het makkelijkste!!!!!!! :silly:  :silly:
[right][snapback]57903[/snapback][/right]
[/quote]

Als er hier mensen zijn die weten waar het aan ligt (kan liggen) waarom dan de moeite nemen om hem naar de garage (ik ga voor m'n scoot toch meestal naar een tweewielerszaak :p) te brengen en dan ook nog veel geld kwijt zijn :)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...