Jump to content

Schnappi, das kleine Krokodil


Mvr. Lamp
 Share

Recommended Posts

  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

[quote name='mini_loof' date='Jan 28 2005, 08:37 PM'][quote name='Negno' date='Jan 28 2005, 07:24 PM']Wat vind iedereen toch zo geweldig aan schnappi :p
[right][snapback]57838[/snapback][/right]
[/quote]
nou.. jah da zalk je vertellen.. uhm,

kan iemand me helpen? :whistle:
[right][snapback]57842[/snapback][/right]
[/quote]

Het feit dat je geen argumenten kan bedenken zegt al genoeg lijkt me :):

Ow, 87 keer btw :) Edited by Negno
Link to comment
Share on other sites

een vraag aan jou, waarom is schnappi niet cool dan?
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Gudde' date='Jan 29 2005, 01:55 AM']een vraag aan jou, waarom is schnappi niet cool dan?
[right][snapback]57853[/snapback][/right]
[/quote]


[quote name='*Mini-Caro*' date='Jan 29 2005, 12:11 PM']Ik vind juist top dat zo'n kleuterliedje hoog komt..! (Y) En tis lkkr vrolijk..

Net als (8) begin de dag met een dansje..! (8)

Vind k ook tof..! :p

(als je 't niet kent moet je doordeweeks 's ochtends om ong. 5 voor half 8 naar 3FM luisteren :) Of downloaden ntuuk )
[right][snapback]57865[/snapback][/right]
[/quote]

@ gudde: wat is dat nou voor onzin: een geile krokodil :s maar het gaat me vooral om dat belachelijke liedje, 't is misschien wel vrolijk maar ook van een heeeeel laag niveau, zowel qua tekst als uitvoering.

@ mini_caro: dat zo'n liedje op nummer 1 kan komen is nog wel het diepst gezonken. Die duitsers geven toe aan een belachelijke hype zonder enige waarde. Dan kan je beter nu nog geld geven aan 555 (ook grotendeels een dikke hype) 'k hoop dan ook niet dat nedeland ook valt voor dit liedje.

mgoed... ik hou niemand tegen om het liedje wel leuk te vinden enzo, geen problemen mee, vooral doen wat je leuk vindt :):
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Negno' date='Jan 29 2005, 12:36 PM']@ gudde: wat is dat nou voor onzin: een geile krokodil :s maar het gaat me vooral om dat belachelijke liedje, 't is misschien wel vrolijk maar ook van een heeeeel laag niveau, zowel qua tekst als uitvoering.
[right][snapback]57866[/snapback][/right]
[/quote]

laat het nou een kleine krokodil zijn ipv een geile :):
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Gudde' date='Jan 29 2005, 01:58 PM'][quote name='Negno' date='Jan 29 2005, 12:36 PM']@ gudde: wat is dat nou voor onzin: een geile krokodil :s maar het gaat me vooral om dat belachelijke liedje, 't is misschien wel vrolijk maar ook van een heeeeel laag niveau, zowel qua tekst als uitvoering.
[right][snapback]57866[/snapback][/right]
[/quote]

laat het nou een kleine krokodil zijn ipv een geile :):
[right][snapback]57870[/snapback][/right]
[/quote]

Den heb ik ondertussen al weer een andere versie gelezen :p maar dan isset alsnog sneu allemaal.
Link to comment
Share on other sites

maar waarom is het sneu dan? :):
Link to comment
Share on other sites

[quote]maar het gaat me vooral om dat belachelijke liedje, 't is misschien wel vrolijk maar ook van een heeeeel laag niveau, zowel qua tekst als uitvoering.[/quote]

en dat lijkt me wel voor zich spreken dus daarom ook sneu

vind ik dus h
Link to comment
Share on other sites

Valt mee hoor roth ;) maar toen ik dees voor het eerst hoorde toen kwam ik al vrij snel tot de conclusie dat ik dit 10x niks vond, net zoals anderen het 10x wel wat vinden :)

Owjah en lars, hoe komt het dat al dat geboenk mij dan wel boeit en dat ik daar wel naar kan en wil luisteren? zegt ook al genoeg denk ik :): maar dat geld natuurlijk weer niet voor iedereen... Edited by Negno
Link to comment
Share on other sites

hoezo zijn die duitsers diep gezonken... elke singel die je koop kan je beter het geld van naar 555 storten, maar wat boeit het dan welke single het is?

of je nou dat nummer van scooter koopt, wat al door duizenden dj's before is uitgebracht, of je koopt schnappi....
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...