Jump to content

Waar heb je vannacht van gedroomd


ayelt
 Share

Recommended Posts

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

owja.. nouw k was mooi aant slapen in mn droom ^o) echt gaar :):
Link to comment
Share on other sites

Ik weet et altijd precies!! Das wel geinig
Vannacht ging ik met m'n broertje rianne opsluiten, m'n broertje lol en ik ook, maar ri was kwaad en toen brak ze uit en ging ze achter me aan maar ik ging achter een boompje staan en ze zag me niet maar toen riep ik 'boe' (dom natuurlijk) en toen zag ze me wel en ging ze me slaan
ja was wel leuk
en mrieke had 'n hele stapel foto's voor me, nog uit het archeon met allemaal mensen dr op
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Dat ik moest opasse op een paar kindere en toen was er een hele grote markt en daar wouw ik heen Alleen ik kon die kinderen niet all1 laten dus ging ellen voor mij opasse. En toen zag ik allus opeens heel wazug en toen werd ik wakker
Link to comment
Share on other sites

k ging boodschappe doen en toen kwamk thuis en toen zagk dat erges anders t bier in de aanbieding was :o
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Gudde' date='Mar 26 2005, 12:38 PM']k ging boodschappe doen en toen kwamk thuis en toen zagk dat erges anders t bier in de aanbieding was :o
[right][snapback]62710[/snapback][/right]
[/quote]

dat was zeker geen droom voor jou :P:
Link to comment
Share on other sites

k schrok dr nie van wakker ofzo hoor :): maar k hoefde zelf nie te betale dust maakte nie uit joh..
Link to comment
Share on other sites

ik had gedroomt dat ik keihard begon te huilen op straat en ik ging iedreen uitsgelden. En in deel 2 van de droom had ik verloren met badminton en was ik boos. In deel 3 kwam me moeder me achterna gerent en ik had 2 broodjes in me handen.
Link to comment
Share on other sites

nou uh....ik werd getrapt door zown kind uit de 2e....en toen ging ik um allmel slaan, en toen stond ie niet meer op. Toen kwam zun vriendje en die bgon um ook te slaan enzo.....nou en toen duwde Kjeld een prop papier in zun mond en toen moeste die 2 mee met Hoeksema.

sjeeu wat een fijne droom  8-)
Link to comment
Share on other sites

khad vnacht weer zown vage droom....kzal um maar es kort samenvatte wat hij was best lang :):....
Nou kwas dus in 1 of ander dorp, en ik ben dur ooit in een droom eerder gweest dat weet ik zeker en dat wist ik muh droom ook. Nou da dorp stond vol gothic-winkels :o en 1 winkel met kleding die X-tina gedrage heeft 8-). Allmel rare dinge onderweg...kwas met muh klas...en toen ginge we een kasteel binnen van een jong en zun ouders. En dat kind zei dat we uit moeste kijke voor zown gast 8-). Nou toen stond zown raar ventje ineens buiten en toen zei dat jong dat we uit moeste kijke....toen was iedereen weg bhalve ik, Mayow en da jong. Nou toen ginge we naar buite...en ik was veilig en da jong en Mayow niet. En toen wilde da ventje een granaat naar Mayow en da jong gooie....alleen toen hadk um afgeleid en ware we veilig 8-)
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...