Jump to content

Brad Pitt en Jennifer Aniston gescheiden


D-Eye
 Share

Recommended Posts

[quote]LOS ANGELES - De filmsterren Brad Pitt en Jennifer Aniston hebben aangekondigd dat ze gaan scheiden. Het paar maakte de echtscheiding na een huwelijk van 4,5 jaar vrijdag zelf openbaar.
[img]http://d-eye.pc-freakz.com/bradjennifer.jpg[/img]

"We willen bekendmaken dat na zeven jaar samen te zijn geweest we besloten hebben formeel te gaan scheiden", aldus Pitt en Aniston op de website van het blad People Magazine. "Voor diegenen die dit soort dingen volgt, willen we zeggen dat de scheiding niet is ingegeven door de dingen die in de roddelpers staan."

De afgelopen maanden gingen er al geruchten dat het niet meer zo boterde tussen de twee. De roddelpers berichtte uitgebreid over de kinderwens van Brad Pitt en dat Jennifer Aniston liever geen kinderen zou willen. Foto's van de ster uit de serie Friends zonder trouwring zorgden ervoor dat de geruchtenstroom over een mogelijke scheiding aanzwelde.

Pitt (41) en Aniston (35) ontmoetten elkaar in 1998 voor het eerst tijdens een etentje. In juli 2000 stapte het paar in Malibu in het huwelijksbootje. De ceremonie werd bijgewoond door vele sterren.
Bron: telegraaf.nl
[/quote]
Ik weet had misschien ook in nieuws van de dag gekunt. Maar er is nu weer zo'n iemand vrijgezel :d
Link to comment
Share on other sites

ik hoorde het op de radio en ze zeiden dat Brad Pitt telefoonsex heeft gehad met Angelina Jolie (hoe je ut ook schrijft) en dat Jennifer Aniston dat gehoord heeft via een andere telefoon. kweet ook niej ofdat dat bullshit was ma goed ik hoorde dat op de radio..!!
kvind ut wel jammer dat ze uit elkaar zijn. Tis gwoon un perfect stel..!! allebei knap!!  :bigwink:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...