Jump to content

Mac-Monepoly


Mvr. Lamp
 Share

Recommended Posts

Ben je al naar de mac geweest voor het monepoly-spel :p

Ik heb een mac-kroket gewonnen hoor heheheh
en als je dan een straatje heb kan je een auto of iets dergelijks winnen, maar volgens mij krijg je nooit een straatje  :yeahrite:
Link to comment
Share on other sites

Ik heb al een ijshoorn gewonnen :p

Maargoed het is simpel zat...

Als je 3 straten moet hebben van 1 stad.. Dan zitte er 2 oneindig veel in en die 1 straat zit er 40 x in als er 40 reizen zijn te winnen....

Maargoed robbert had volgens mij bijna een reis naar disney gewonnen ofzo.. Hoe zit het daar eik mee???

Iig als je monopoly wil spelen moet je allemaal naar de beste mac van Nederland gaan... Nl VUREN!!!

We hebben niet voor niets de service award 2004 gewonnen.. wat betekend dat wij het restaurant zijn met de beste service!

Voor de rest wil ik geen reclame make voor de mac hoor :yeahrite:
Link to comment
Share on other sites

kben een uur geleden naar de mac geweest..
maar kheb niks gewonnuh :(:
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Keezy' date='Jan 5 2005, 05:36 PM']Ik heb 5 euro gewonnen (h)!
[right][snapback]55590[/snapback][/right]
[/quote]
en ik 25, lekker boeiend, t gaat over de mac, niet over de staatsloterij..
Link to comment
Share on other sites

[quote name='^ ArNaUtO ^' date='Jan 5 2005, 03:39 PM']Maargoed het is simpel zat...

Als je 3 straten moet hebben van 1 stad.. Dan zitte er 2 oneindig veel in en die 1 straat zit er 40 x in als er 40 reizen zijn te winnen....

Maargoed robbert had volgens mij bijna een reis naar disney gewonnen ofzo.. Hoe zit het daar eik mee???

Iig als je monopoly wil spelen moet je allemaal naar de beste mac van Nederland gaan... Nl VUREN!!!

We hebben niet voor niets de service award 2004 gewonnen.. wat betekend dat wij het restaurant zijn met de beste service!

Voor de rest wil ik geen reclame make voor de mac hoor :yeahrite:
[right][snapback]55559[/snapback][/right]
[/quote]

haha, idd arnaut :d

maar ik had bijna een reisje disneyland gewonne, maar mn ma flikkerde da kaartje weg :'(
Link to comment
Share on other sites

[quote name='The Doctor' date='Jan 6 2005, 01:11 PM'][quote name='^ ArNaUtO ^' date='Jan 5 2005, 03:39 PM']Maargoed het is simpel zat...

Als je 3 straten moet hebben van 1 stad.. Dan zitte er 2 oneindig veel in en die 1 straat zit er 40 x in als er 40 reizen zijn te winnen....

Maargoed robbert had volgens mij bijna een reis naar disney gewonnen ofzo.. Hoe zit het daar eik mee???

Iig als je monopoly wil spelen moet je allemaal naar de beste mac van Nederland gaan... Nl VUREN!!!

We hebben niet voor niets de service award 2004 gewonnen.. wat betekend dat wij het restaurant zijn met de beste service!

Voor de rest wil ik geen reclame make voor de mac hoor
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Mvr. Lamp' date='Jan 6 2005, 11:53 AM']Ja lars, ga nou maar een keer anders loop je weer achter :p ;)
[right][snapback]55637[/snapback][/right]
[/quote]
neem me dan een x mee ipv opeens int koppeltopic mij met een of ander persoon neer te donderen met wie jij naar de mac gaat :o
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...