Jump to content

[NIEUWS] Giro 555


D-Eye
 Share

Recommended Posts

[quote name='Keezy' date='Jan 4 2005, 11:49 PM'][quote name='D-Eye' date='Jan 4 2005, 09:51 PM']tja de wereld is oneerlijk!

ga denk ik maar reclame maken met m'n giro!

Mensen allemaal storten op Giro: 7783162
Heb nog maar 3cent erop staan!
[right][snapback]55517[/snapback][/right]
[/quote]

das eigenlijk ook een puik idee

[img]http://home.planet.nl/~stee8329/plannedbuildings/files/luxortoren3.jpg[/img]
Deze toren heeft toestemming om gebouwt te worden, maar er is geen geld beschikbaar. Help Rotterdam naar de 215 meter!
Geef om de Coolsingeltoren.
[right][snapback]55520[/snapback][/right]
[/quote]

Srry voor de dubbele post, maar ik moest ff quoten, ik vind dit persoonlijk een beetje misplaatste humor, als er al van humor te spreken is...
Link to comment
Share on other sites

ja hup amml ff storten, gewoon mee doen klaar..
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Racooligan' date='Jan 6 2005, 02:45 PM']Die golven waren niet honderden meters hoog hoor...Dan zou de ramp helemaal niet te overzien zijn geweest
[right][snapback]55672[/snapback][/right]
[/quote]

Gelukkig niet inderdaad. Anders waren complete landen overstroomd.
Link to comment
Share on other sites

IK heb gisteravond gesmst :):
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Racooligan' date='Jan 6 2005, 02:49 PM']Srry voor de dubbele post, maar ik moest ff quoten, ik vind dit persoonlijk een beetje misplaatste humor, als er al van humor te spreken is...
[right][snapback]55673[/snapback][/right]
[/quote]

Wat jij wil. Edited by Keezy
Link to comment
Share on other sites

meer dan 5 miljoen heeft radio555 opgelevert!!!!!! wtw!!! ja idd
kom op we staan nu op 71 miljoen EURO!!
en dan komt die hele tv-show nog!
applaus voor onszelf vind k :)
Link to comment
Share on other sites

Het is toch nog een mooie eindstand geworden! :)

Radio 555 op ruim 5 miljoen euri's geeindigd..

En dat stand gizteravond op giro 555 was : ruim 112 miljoen euro!  :hiya:




De mense die het nog ware vergete alsnog ff storte he :)
Link to comment
Share on other sites

ist n wedstrijd ofzo? wie het meeste stort? Thailand en India willen ze het geld helemaal niet, zien ze het als een belediging.. k ben t echt helemaal zat al dat 555 gezeik..

en btw, best mooie column > IK H
Columns moeten juist overdreven zijn, mgoed...

Ik ben het er op zich wel mee eens, maar 'k heb er niks op tegen als mensen geven. Alleen d'r is al zoveel gegeven dat 1 smsje niet veel meer uitmaakt. Ik heb het id dat ze nou de komende 5 jaar wel vooruit komen, dus dan denk ik dat nogges 1,50 of meer van mijn kant overbodig is. Dan geef ik dat liever aan een ander doel :)
Link to comment
Share on other sites

Idd tis meer een wedstrijd geworden.. Kijken wie het meeste geld geeft Edited by ladymeerkerk
Link to comment
Share on other sites

dat individuen gaan melden hoeveel ze wel niet gegeven hebbe is niet nodig, maar dat ze geven wel
en als er geld overblijft maak dat himml niet, want dat gaat dan naar andere doelen :)
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
 Share

×
×
  • Create New...