Jump to content

Man wint tientje bij Miljoenenjacht


Keezy
 Share

Recommended Posts

[b]Man wint tientje bij Miljoenenjacht[/b]

Bij het tv-programma Postcodeloterij Miljoenenjacht van de TROS heeft een man uit Venlo het laagste bedrag in de historie van het spel gewonnen. De man won een prijs van tien euro en kreeg daarmee waarschijnlijk niet eens zijn benzinekosten eruit. De aflevering werd vanavond uitgezonden op Nederland 2.

Koffer 7 bracht de man weinig geluk. Alle hoge bedragen gingen er al snel uit en het "bod van de bank" kwam nimmer boven de 100.000 euro. Hij had bij een bod van 75.000 euro de kans om te stoppen, maar ging stug door. Uiteindelijk bleven er twee koffers over, eentje met 10.000 euro en die van 10 euro. De man leek het toen al weinig meer te kunnen schelen en nam de gok. Hij noemde het "wel jammer", maar zei tevens dat hij ook met niets gekomen was.

Grappig bij-effect is dat iemand anders die met dezelfde koffer speelde als de man nu tevens tien euro won. Gaston ging bij hen op bezoek en gaf hen twintig euro contant, ze moesten daarbij wel beloven tien euro over te maken op giro 555.

Bron FOK.NL
-----------------------------------------------------------------------------------------
:lol: echt te ziek!  :lol:
Link to comment
Share on other sites

tja best wel triest maar ik zit er nie mee :):
Link to comment
Share on other sites

njah hij wint iig wel wat :):
Link to comment
Share on other sites

oke al1 jij verzint dat :p

al1 jij krijgt het voor elkaar om de 5 miljoen uit die koffertjes te pakke

die was trouwens voor krop bedoeld...

[b][color=red]Ik heb je posts maar ff samen gevoegd, voortaan (net als Kees al zei) gewoon ff de Edit-knop gebruiken!! (dit is een waarschuwing btw, nog geen warning :):)

[img]http://forum.pc-freakz.com/style_images/1/p_edit.gif[/img] met die knop!!
en reageren op zoiets doe je niet met nog een zinloze post, maar met een PM!!! En dat is [img]http://forum.pc-freakz.com/style_images/1/p_pm.gif[/img] <-- die knop!![/color][/b] Edited by Krop
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Racooligan' date='Jan 3 2005, 02:30 PM']"Ik ben met niets gekomen"

Wat een bullshit, hij vindt het gewoon ontzettend kut!
[right][snapback]55392[/snapback][/right]
[/quote]


[quote name='skategast' date='Jan 3 2005, 06:41 PM']maar dat zeg tie niet :bigwink:
[right][snapback]55404[/snapback][/right]
[/quote]


Daarom hou ik ook nooit van die spellen
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...