Jump to content

[PS] Schoonrewoerd - Nieuwjaarsshoot!


PC-fre@k
 Share

Recommended Posts

[b][SWOERD 01/01/05 > FOTOS: 272 ]

Oud & Nieuw, vorig jaar liep het niet best af. Een stormloop naar de uitgang, vermiste jassen, gevechtjes... Maar dit jaar zag het er een stuk beter uit, een extra zaaltje waar het lekker rustig was, even uit de drukte van de grote zaal. En langzaam aan liep rond kwart voor 5 de zaal leeg... Allemaal "fris" het nieuwe jaar in![/b] :drunk:
[img]http://pics.pc-freakz.com/20050101.gif[/img]
[i]Tjah kerst is al voorbij he... Precies de plek waar je dat laat... :whistle:
Dat is btw wel milieuvervuiling en het verpesten van je uitzicht :bigwink:[/i]

[b][i]Dank aan: Anne, Jordy, Kevin en alle dames die van achter gefotografeerd zijn (A)[/i] :thankyou: [/b]

[i]Discussier mee! - Hoe vond jij het? Was het de 10 euro waard? Nog vermiste jassen zoals vorig jaar?[/i][color=green]
Snelle Links:  [url="http://pic.pc-freakz.com/pics.php?&order=bildname&ascdesc=ASC&bprosite=21&katsel=4"]Photo-Shoot[/url] - [url="http://forum.pc-freakz.com/index.php?showtopic=3077"]Discussie Topic[/url] [/color]
:secret: [i]Nobody can stop us, rule ya all![/i]  :roflmao:
Link to comment
Share on other sites

Edited by Gudde
Link to comment
Share on other sites

[quote name='princess @ Mafketels.com' date='Jan 2 2005, 02:25 PM']die van pc-freakz staan er al wel op, jullie waren toch beter?[/quote] :):
Link to comment
Share on other sites

lol :): t duurt iid wel lang bij hullie, k staat daar veel vaker op de foto :o
Link to comment
Share on other sites

Tjah, opzich is het niet zoveel werk.
Gewoon denken aan de mensen die je er een plezier mee doet en daar wil ik wel even tijd voor vrij maken, ook op de eerste dag van het nieuwe jaar.

Het late online zetten zorgt voor een betere positie ten opzichte van je sponsors. Je kan zeggen dat je zoveel hits had! Tjah, de hits van PCZ gaan me best en die hoef ik echt niet te gaan beinvloeden...

Meteen een extra reden om vaker bij PCZ op de foto te gaan (A) (en als je ze niet mooi vind, neem je gewoon je eigen cam mee - je weet het, we zetten ze gewoon allemaal online)
Link to comment
Share on other sites

mij daar nie gezien

in aspere was het veel vetter

lekker fikkie, drank, vuurwerk, al me vriende, wa wil je nog meer

gratis ook :bigwink:
Link to comment
Share on other sites

hoe ken je nou weten dat t veel vetter was als je heel nie erges anders geweest ben?
Link to comment
Share on other sites

Offtopic: Volgends mij ben jij overal de enige mee... Maargoed, als je voor bas maar de enigste bent he (A)

Ontopic: Als iemand voor mij de foto's van Mafketels regelt wil ik ze hier ook wel online gooien. Natuurlijk met dank aan hun shooters :) (dit mag je in MID ding posten)

Ps. ik zal eens proberen op MSN  :angel-not:
Link to comment
Share on other sites

bram_boon [@] hotmail.com  die kerel heb ze, dus misschien ken je hem ff contacte?
Link to comment
Share on other sites

Inmiddels staat het online
Link to comment
Share on other sites

Maarja, als hits hun doel was, heeft het nog niet echt super gewerkt.
hun 3 dagen van het nieuwe jaar opgeteld kan nog niet eens op tegen onze drukste dag.

Achja, als iedereen maar gelukkig is he :bigwink:
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...