Jump to content

Geld voor VDS server?


PC-fre@k
 Share

Recommended Posts

[i]Misschien vind je het gezeur, misschien ook niet...

We zijn momenteel aan het experimenteren met een Dedicated Server, daar kunnen we alles mee instellen wat we willen. We wouden eigenlijk overstappen van ons huidige server, maar daar zitten we nog 6 maanden aanvast.[/i]

[b]Wat kunnen we er allemaal extra op dan?[/b]
Behalve dat het velen malen sneller zal werken...
Root access, linux box, veel stabieler, vaste snelheid, vast geheugen, zelf alles beheren, mogelijkheid voor Games server, IRC server, DC++ server, Tjah eik te veel om op te noemen... Diegene die weten wat een dedicated server kan, dat kan bij VDS dus ook :) Wat ik ook opmerk, Jabber IM server, daar kan ik een eigen MSN webbased ding mee maken!!!
Zie ook: [url="http://webcenter.lycos.nl/expert/comparevds/?details=1#full"]Vergelijking van VDS servers[/url] (hier zit de dubbele schijfruimte al bij inbegrepen)
We denken vooral aan VDS 1024, aangezien dit het meest complete pakket is, en met hele goede opties.

[b]Waarom willen we dit zo snel mogelijk doen?[/b]
Als we vandaag beslissen krijgen we dubbele schijfruimte!

[b]Wat krijg ik er voor terug?[/b]
Dit kan ik nog niet precies melden, maar vaste betalers kunnen uitgaan van een FTP van 1 gig? beheerder van een toekomstige functie? Opzich heb je dat helemaal zelf in de hand, voor die mensen halen we alles uit de kast :)

[b]Wat moet mijn inzet zijn?[/b]
We vragen aan de vaste bezoekers 5 euro per maand (minimaal), min 6 maanden lang (zodat we geen dubbele onkosten hebben)
Maar natuurlijk zijn alle bijdragen om het resterende bedrag te voldoen van harte welkom.
- Je bepaalt zelf ofdat je in 1x betaald, 2x, 3x, of gewoon per maand)
- Uitsluitend de maandelijkse donateurs krijgen de speciale rechten! (de anderen kunnen natuurlijk ook leuke dingen verwachten)

[i]Ik dacht vooral aan: Krop, Gudde, Rado, Letzlo, HiP
Vaste donateurs zijn nog steeds: Retrail, FP, Jordy/Kevin

Ik hoop op jullie steun, en het zal jullie niet teleurstellen :)
Ik wil het voor 23:30 weten, beetje laat maar tot dan geld de aanbieding...

Bijvoorbaat dank :)[/i]
Link to comment
Share on other sites

6 maandne lang
Link to comment
Share on other sites

nou we beginnen een beetje uit deze server te groeien, merken jullie nog weinig van, maar wij zien het wel. Je kan wel weer een upgrade erbij doen voor bijv meer hardeschijf ruimte, maar dan is het uiteindelijk goedkoper om die nieuwe server te nemen.
Link to comment
Share on other sites

ja er zijn mensen die al eens eerder hebben betaald. en mensen die nog steeds per maand een bijdrage doen. Ze krijgen hiervoor ook wat dingen.
We weten 30euro klinkt veel en is idd ook over een periode van 6maanden, dat maakt het 5euro per maand. Klinkt misschien toch iets beter. Minder mag natuurlijk ook altijd, alle donaties zijn welkom.
Maar voor die 5euro bieden we wel weer ftp toegang, mail.
Die nieuwe server krijgt ook de beschikking over een gameserver (Ik zorg er natuurlijk voor dat jullie hiervan op de hoogte worden gehouden) en nog veel meer. Dit zal in de loop van tijd ook beschikbaar komen.
Link to comment
Share on other sites

jongens, ik wil eerst sparen voor een nieuw digicam , heb al een groot deel bij elkaar en vrijdag is mijn verjaardag dus ik hoop dat ik het dan rond heb. als ik dan 30 euro overheb dan wil ik wel inversteren :):

btw.
[url="http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/search1/Fujifilm%20Finepix%20S7000.htm"]dit[/url] is de cam die ik wil kopen :):
Link to comment
Share on other sites

mogen we maybe de totale aanschafprijs of de totale kosten per maand wat we kwijt zijn aan zo'n server
Link to comment
Share on other sites

Een overzicht van de totale kosten is beschikbaar bij mij en D-eye (per onderdeel/jaar/incl inkomsten/schatting 2005), dit kan via de mail of via msn aangevraagd worden. [color=red][i](dit omdat wij jullie wel kennis willen laten nemen van de kosten, maar dit [u]niet[/u] vrij op internet willen zien rondslingeren. Neem daarom de privacy van ons in acht en waardeer deze openbaring.)[/i][/color]
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...