Jump to content

Albers in de Minardi!


D-Eye
 Share

Recommended Posts

[b]Er bestaat een gerede kans dat komend seizoen twee Nederlanders actief zijn in de Formule 1: behalve Christijan Albers (25), die vandaag in Amsterdam als eerste rijder van Minardi wordt gepresenteerd, is ook Robert Doornbos (23) nog altijd in de race voor een rijderspositie bij Jordan.[/b]
[img]http://www.luger.nl/berend/albers.jpg[/img]
Doornbos hoopt voor half januari duidelijkheid te krijgen over zijn rol bij Jordan. Dan rijdt de nieuwe Jordan Toyota zijn eerste meters op Silverstone en het is niet uitgesloten dat de Rotterdammer die bolide zijn eerste shakedown geeft.

,,Het gaat de goede kant op'', is het enige dat Doornbos' sponsor, vastgoedhandelaar Harrie Muermans, daarover gisteravond wilde zeggen.

Doornbos zelf zegt eveneens hoopvol te zijn. ,,We zijn nog steeds in gesprek en ik heb regelmatig contact met de technici bij Jordan, ook over de uitwerking van de gegevens die we bij onze laatste test op Jerez hebben verzameld. Alle deadlines zijn gehaald, de auto is op tijd klaar om m
Link to comment
Share on other sites

ach als hij echt zo goed is kan hij zich nu bewijzen met een *** auto van Minardi en later misschien naar een beter team.

En als er 2 nederlanders racen dan gaak me bed weer uit voor de formule 1..

Kweet niet waarom maar eerst was ik hmml gek ervan.. volgde alles keek alles van vrijdag training tot nabeschouwing en nu vink er echt geen reet meer aan.. Ik weet nu de uitslagen niet eens :s
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...