Jump to content

Nee Carla, niet slaan!!!!


Krop
 Share

Recommended Posts

[quote name='CaLLy' date='Dec 15 2004, 08:05 PM'][b]wat mot je nou jonguh[/b]

eey man

wat denk je nou da je alles ken zegge
ju eb nix over mun familie te zegge oowk niej over mu vriende
en cker niej over mij
je ken me niej eens ikku ken jou niej
latuh we da vooral sow houwe
goed?
want word dr beetjuh boosj om
kinderachtig om je met mij te bemoeien

kusjes carla

[/quote]

:'( alsjeblieft niet slaan carla :'(
:rofl2:  :rofl2:  :rofl2:  :rofl2:  :rofl2: Edited by Krop
Link to comment
Share on other sites

lol :D:

ze ging me gister ook opeens toevoegen op msn, k heb dr alleen nog nie kenne vragen waarom..
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Gudde' date='Dec 16 2004, 03:53 PM']ze ging me gister ook opeens toevoegen op msn, k heb dr alleen nog nie kenne vragen waarom..[/quote]ow vraag t mteen ook ff voor mij, kheb tr nl heel netjes geweigerd :):
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Krop' date='Dec 16 2004, 04:01 PM'][quote name='Gudde' date='Dec 16 2004, 03:53 PM']ze ging me gister ook opeens toevoegen op msn, k heb dr alleen nog nie kenne vragen waarom..[/quote]ow vraag t mteen ook ff voor mij, kheb tr nl heel netjes geweigerd :):
[right][snapback]53265[/snapback][/right]
[/quote]

nouw ze ging mij toevoegen omdat ze jou moest hebben :):

ach ja, blijkt wel weer hoe slim ze is..
Link to comment
Share on other sites

met zijn allen tegen 1 :o... maarja kbemoei me er niet mee zometeen heb ik krop op me dak  :harhar:  en dat moeten we nie hebben :p
Link to comment
Share on other sites

da van da branden in de hel is al sown half jaartju trug

je  mot gewoon alleen je bek houwe over mijn familie en vrienden
je hebt helumaal nix te makuh met mun familie en vriende
wa is je probleem nou man
julliej kennuh me niej eens
of wel?
en over diej kusjes k probeer nog een beetjuh aardug te blijven
kenne julliej oowk is doen
Link to comment
Share on other sites

Je begint een mail met 'Wat mot je nou jonguh?' en je wenst iemand toe dat ze mag branden in de hel en toch ben je aardig? Whaha.. Nou we zijn waarschijnlijk allebei niet aardig tegen elkaar.. Maar ik ben tenminste niet zo schijnheilig :):

By the way: Kees heeft er geen moeite mee dat we hem proberen te koppelen, dus waar zeik je eigenlijk over?
Link to comment
Share on other sites

@Astrid dat van die 'hel' is zoals Carla zegt een half jaar geleden. In  een half jaar kan een willekeurig mens drastisch veranderen en wellicht zijn/haar leven beteren. Dat wil dus niets zeggen over haar doen en laten van nu.

En ja, ik vind eigenlijk soms ook dat krop een beetje een grote bek heeft en patserig doet :P: maar als ik Carla was zou ik hem gewoon negeren en me er geen *** van aantrekken...
Link to comment
Share on other sites

Kga hier nu nog nie echt ingrijpen, maark vind wel dat dat gedoe hier moet kappe.

Cally moet eens nadenke wat ze zegt, je klinkt als een extreme moslim ofzo, zo krijg je van die gekken die Theo vermoorden...
Iedereen mag zeggen wat ie wil opzich, maar ik denk dat iedereen voor zichzelf kan spreken. Ik hoef Astrid ook nie te verdedigen, dat kan ze best zelf. En zo is dat bij kees oowk. (die gaste op school vandaag zouden gezegd hebben: daar heeft god je oren/mond/ogen enzo voor gegeven) (En als iemand uiteindelijk toch hulp wil hoor je dat vanzelf wel, of weet een normaal persoon echt wel wanneer in te grijpen. Iedereen die je tegenkomt maar voor de bek te slaan werkt niet natuurlijk. Dan had ik allang Stanley voor ze kop getimmerd ;) - is maar voorbeeldje hoor (A) )

En met opmerkingen zoals bek houwe bereik je echt niks.
Ik zou helemaal maar oppassen want je warnings lopen aardig op, 30% betekend tijdelijke BAN he... En die warnings heb je niet voor niks.

[b]Ik vraag jullie hierbij dit op te lossen, van beide partijen (als dat zo te noemen is). Anders ga ik het oplossen op een wat minder vriendelijke manier...[/b]

Danku...
Link to comment
Share on other sites

ja idd heel g0ed opgelosst (Y) goedzo pcfreak
Link to comment
Share on other sites

haha.. >:silly:
Link to comment
Share on other sites

maar ik kan ut der wel vertellen :secret: :P:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...