Jump to content

Weg met - Windows Messenger!


EnzYme[NL]
 Share

Recommended Posts

[color=red]Wil je WINDOWS MESSENGER van je computer hebben?[/color]

klik op START --> UITVOEREN -->

(plak het onderstaande script)

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\inf\msmsgs.inf,BLC.Remove


- Werkt alleen onder Windows XP
[b]-  MSN MESSENGER  wordt [i]NIET[/i] verwijderd.[/b]
Link to comment
Share on other sites

Ten eerste zijn gewone members niet gerechtigd CAPS te gebruiken in de titel van een topic.

En ten tweede maakt het volgends mij geen zak uit, hij haalt dr geen drol uit zover ik weet. Alleen dan dat ie nie meer opstart... (je .NET accounts blijven namelijk ook bewaard die gewoon gedeeld worden)

Maargoed dat dit al een tijd geleden in de schoolkrant stond en de meeste actieve mensen ook nog eens op het HLC zitten :)

Ik denk alleen wel dat dit inmiddels beetje achterhaald is, maargoed wie weet heeft er iemand nog wat aan :)
Link to comment
Share on other sites

[quote name='PC-fre@k' date='Dec 15 2004, 09:40 PM']En ten tweede maakt het volgends mij geen zak uit, hij haalt dr geen drol uit zover ik weet. Alleen dan dat ie nie meer opstart... (je .NET accounts blijven namelijk ook bewaard die gewoon gedeeld worden)
[/quote]

Windows VERWIJDERD messenger
zoals bij Configuratischerm --> software --> proggies verwijderen / toevoegen...
Je hebt dus heel het programma verwijdert!

Dat ie niet meer opstart kun je namelijk regelen met
Start --> Uitvoeren --> MSCONFIG (tabblad "opstarten")


[quote name='PC-fre@k' date='Dec 15 2004, 09:40 PM']Ik denk alleen wel dat dit inmiddels beetje achterhaald is, maargoed wie weet heeft er iemand nog wat aan :)
[right][snapback]53200[/snapback][/right]
[/quote]

Daarom... voor iemand die de schoolkrant heeft kwijtgemaakt :-P
Link to comment
Share on other sites

[quote name='EnzYme[NL]' date='Dec 15 2004, 11:07 PM']Windows VERWIJDERD messenger
...
Je hebt dus heel het programma verwijdert!
[/quote]

En wat houd dat in..

Mappie weg, exe weg, regeltje dat ie op de computer staat in register weg, regeltje dat ie opstart weg... Wel een berg  :angel-not:

Maargoed, kdoe dat amml nie meer handmatig, gewoon lkkr alles in 1 keer tweaken :)
Link to comment
Share on other sites

[quote name='PC-fre@k' date='Dec 15 2004, 11:21 PM'][quote name='EnzYme[NL'],Dec 15 2004, 11:07 PM]Windows VERWIJDERD messenger
...
Je hebt dus heel het programma verwijdert!
[/quote]

En wat houd dat in..

Mappie weg, exe weg, regeltje dat ie op de computer staat in register weg, regeltje dat ie opstart weg... Wel een berg  :angel-not:

Maargoed, kdoe dat amml nie meer handmatig, gewoon lkkr alles in 1 keer tweaken :)
[right][snapback]53213[/snapback][/right]
[/quote]


Ja precies!
Je vind geen irritante Windows Messenger meer op je PC


Met welk proggie tweak je dat ineen?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...