Jump to content

[NIEUWS] MSN 7.0 Beta


PC-fre@k
 Share

Recommended Posts

MSN 7.0

Er waren al illegale versies van die toen nog onder MSN 6 doorgingen, maar nu is er dan een legale beta van MSN 7!

[b]Winks:[/b] laat weten dat je er bent. Stuur animaties met geluid en trek nu echt de aandacht.
[b]Achtergrond slepen en neerzetten:[/b] heb je een leuke afbeelding gevonden? Sleep de afbeelding naar je MSN Messenger om deze als achtergrond in te stellen.
Status instellen v
Link to comment
Share on other sites

[quote name='skategast' date='Dec 7 2004, 12:23 PM']ik het um al


dank je Rado :angel-not:
[right][snapback]52211[/snapback][/right]
[/quote]

Deze versie van MSN messenger is al lang beschikbaar.. ik draai precies deze versie al zeker 6 weken.
Hij draait goed.. ik kreeg wel een foutmelding.. heb daarom alle convo logs uit moeten zetten. Verder is deze versie idd veilig, legaal en een tikkie vroeg op de markt. :rofl2:
Link to comment
Share on other sites

Edit:

Daarnaast wil ik even wat kwijt aan de webmasters hier..
Ik vind het opzich best zwak dat jullie eisen dat mensen zich hier aanmelden om een FREEWARE programma te downloaden!! :head_hurts_kr:
Deze programma's zijn zo te downloaden.
Zonder dat je je ergens moet aanmelden. :nono:

Natuurlijk jullie keuzes, maar er zijn andere manieren om mensen zich aan te laten melden op pcfreakz.. :dunno:

Groetjes, Richard Homan
Link to comment
Share on other sites

@ Richard Homan,

Ik, de eigenaar van dit zooitje ongeregeld ;) vind dat je niet iets moet voordoen wat niet zo is. Jij weet de reden van dat registreren helemaal niet, je weet niet waarom die link via een ander systeem loopt...

Eigenlijk onzin om te reageren op je zwakke opmerking, maargoed kheb ut toch maar gedaan.

Misschien tijd dat je zelf eens ervaring opdoet met een website? En nog iets, registreren is niet verplicht, maar een gunst van ons...
Link to comment
Share on other sites

[quote name='RichardHoman' date='Dec 7 2004, 11:36 PM'][quote name='skategast' date='Dec 7 2004, 12:23 PM']ik het um al


dank je Rado :angel-not:
[right][snapback]52211[/snapback][/right]
[/quote]

Deze versie van MSN messenger is al lang beschikbaar.. ik draai precies deze versie al zeker 6 weken.
Hij draait goed.. ik kreeg wel een foutmelding.. heb daarom alle convo logs uit moeten zetten. Verder is deze versie idd veilig, legaal en een tikkie vroeg op de markt. :rofl2:
[right][snapback]52319[/snapback][/right]
[/quote]

zijksnor
we weten dat msn7 al langer rondzwerft. Ik heb m 4 weken geleden ofzow ook al gehad, maar omdat er geen plus versie op de makrt was die draaide op msn7 heb ik m de weer af gegooid. zonder plus, vind ik msn maar lastig.

en n vraagje voor jou. Wil je niet meer opeens ergens verschijnen alleen maar op te zeuren. Zorg eerst dat je een beetje went aan een site. Elke site is iets anders, en deze is zo. accepteer dat. bouw anders zelf een eigen site die perfect is in jou ogen. dank
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Radoforce' date='Dec 8 2004, 06:00 PM'][quote name='RichardHoman' date='Dec 7 2004, 11:36 PM'][quote name='skategast' date='Dec 7 2004, 12:23 PM']ik het um al


dank je Rado :angel-not:
[right][snapback]52211[/snapback][/right]
[/quote]

Deze versie van MSN messenger is al lang beschikbaar.. ik draai precies deze versie al zeker 6 weken.
Hij draait goed.. ik kreeg wel een foutmelding.. heb daarom alle convo logs uit moeten zetten. Verder is deze versie idd veilig, legaal en een tikkie vroeg op de markt. :rofl2:
[right][snapback]52319[/snapback][/right]
[/quote]

zijksnor
we weten dat msn7 al langer rondzwerft. Ik heb m 4 weken geleden ofzow ook al gehad, maar omdat er geen plus versie op de makrt was die draaide op msn7 heb ik m de weer af gegooid. zonder plus, vind ik msn maar lastig.

en n vraagje voor jou. Wil je niet meer opeens ergens verschijnen alleen maar op te zeuren. Zorg eerst dat je een beetje went aan een site. Elke site is iets anders, en deze is zo. accepteer dat. bouw anders zelf een eigen site die perfect is in jou ogen. dank
[right][snapback]52356[/snapback][/right]
[/quote]


Ook plus was al lang op de markt.. maargoed.. dan nog is het onzin om mensen zich verplicht te laten aanmelden voor freeware.. maargoed.. is slechts mijn mening h
Link to comment
Share on other sites

Dat was de laatste reactie op die knuppel. (mn topic word verpest met onzin)

Messenger Plus is Adware. (bevat zelf te wijzigen reclame)
MSN Messenger is Adware. (bevat vooraf ingestelde ongewenste reclame)
Windows Messenger is Adware. (bevat vooraf ingestelde ongewenste reclame)

Ze bevatten allemaal reclame, en zijn niet gratis zoals iets wat word vrijgegeven op GNU. Dat is wel helemaal gratis zonder shit.

En als je verder nog wat te zeuren/op te merken hebt. Maak dan een nieuw topic in [url="http://forum.pc-freakz.com/index.php?showforum=4"]Feedback[/url] daar is dat forum voor gemaakt... DANKU
Link to comment
Share on other sites

Kheb um ff getest, en dr na weer dr af gegooid :)
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
  • Create New...