Jump to content

Nijntje 2...


PC-fre@k
 Share

Recommended Posts

Kijk eens wat ik van paps krijg via de mail...

[attachment=965:attachment]

[attachment=966:attachment]

[attachment=967:attachment]

[attachment=968:attachment]

[attachment=969:attachment]

[attachment=971:attachment]

[attachment=972:attachment]

[attachment=973:attachment]

[attachment=974:attachment]

[attachment=970:attachment]
Link to comment
Share on other sites

t mag dan wel grappig bedoeld zijn, maar tog vink ut vrij provocerend..
Link to comment
Share on other sites

Ut is best hard, maar soms de keiharde waarheid. Iets wat niet moet kunnen, ofdat het nou een turk, marrokaan, irakees, canadees, chinees, of nederlander is!
Link to comment
Share on other sites

[quote name='PC-fre@k' date='Dec 6 2004, 04:33 PM']Ut is best hard, maar soms de keiharde waarheid. Iets wat niet moet kunnen, ofdat het nou een turk, marrokaan, irakees, canadees, chinees, of nederlander is!
[right][snapback]52109[/snapback][/right]
[/quote]

Tis wel in elk verhaaltje een turk of marokkaan, wat jij zegt gaat het hier helemaal niet op, want waarom zijn het dan geen Nederlanders of Canadezen in de verhaaltjes?

Het gaat hier om de racistische ondertoon
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Racooligan' date='Dec 6 2004, 06:26 PM']want waarom zijn het dan geen Nederlanders of Canadezen in de verhaaltjes?[/quote]omdat de gebeurtenissen die beschreven worden gewoon over het algemeen bij allochtonen voorkomen.
heeft niets met racisme te maken
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Krop' date='Dec 6 2004, 05:44 PM'][quote name='Racooligan' date='Dec 6 2004, 06:26 PM']want waarom zijn het dan geen Nederlanders of Canadezen in de verhaaltjes?[/quote]omdat de gebeurtenissen die beschreven worden gewoon over het algemeen bij allochtonen voorkomen.
heeft niets met racisme te maken
[right][snapback]52130[/snapback][/right]
[/quote]

Na
Link to comment
Share on other sites

Ik zeg niet dat ik dat doe, ik weet ook wel dat er problemen zijn maar er wordt ALLEEN maar aandacht besteed aan allochtonen. En geef dan een keer een mening waarop het op staat, zeg of je tegen allochtonen bent of niet zonder er omheen te draaien of uitwegen te zoeken.

(N.B.) deze post is niet persoonlijk aan Krop gericht, maar aan iedereen die zich er mee identificeert.
Link to comment
Share on other sites

tis nie altijd een geval van zwart/wit (toepasselijk in dit geval, mar dat terzijde) van of je drvoor bent of drtegen... k ben bv niet tegen allochtonen, mar egt voor kan k ook nie zeggen dat k ltijd ben :) mar ben wel voorstander van om ze de kans te geven en niet alle schuld bij hun te leggen, mar kweet ook wel dat hun een deel van de schuld op zich nemen... mar zoals zo'n kel al zegt: ik ben niet tegen de Islam, ik ben tegen de
Link to comment
Share on other sites

juist, die zijn er ook,

dat is er ook,  balkenende met zen normen en waarden

daar wordt ook wel over gepraat hoor....

maark vin ze wel mooi

beter zo afreageren dan met geweld
Link to comment
Share on other sites

t zijn idd goeie stukjes, ze lijken rassistisch, maar dat zijn ze toch niet. Als je het nieuws een beetje volg blijkt het gewoon de harde realiteit te zijn.

Als je een keer kijkt naar Opsporing verzocht zijn de boeven meestal mannen met een getinte huidskleur.

In de gevangenis zitten voor het merendeel mensen met een "getinte huidskleur"

Als er nu eens mensen zijn die de jongeren met de getinte huidskleur weten te bereiken en aan te spreken, zodat ze hun gedrag veranderen en minder macho-achtig worden > dan zou er misschien enige verbetering mogelijk zijn.

Mensen met een getinte huidskleur moeten leren evenveel respect te hebben voor anderen als ze hebben voor hun eigen mensen. Dan heb je kanS dat blanke mensen ook respect krijgen voor de getinte mederlanders. (Gelukkig zijn er uitzonderingen, ik ken vrij veel getinte mederlanders waarmee je gewoon kunt praten en normaal kontakt hebt)

Maar ja, dat zeg ik hier, op een site die volgens mij door blanke mederlanders wordt bezocht > toch?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...