Jump to content

Leerdam de gekSSte!


Keezy
 Share

Recommended Posts

Dit las ik op Volkomenkut.com

Leerdam de gekSSte!
zaterdag, 27 november, 2004

Terwijl de rest van de vaderlandse media maar geen genoeg kan krijgen van onze nationale volkshelden in Panningen gaan wij gewoon verder. We gunnen onze pubertjes in Panningen wat rust en richten ons vizier nu op Leerdam. In Leerdam heb je de
Link to comment
Share on other sites

jah pcies.. en stumperds da zijn ut zeker..
Link to comment
Share on other sites

Mn ex-schuin-tegenover-buurjongen (woont nu weer bij zn eigen papa volgends mij) en daar hoort dan die groep bij waar hij altijd bij loopt he... Stel rare gaste zijnt...
Link to comment
Share on other sites

maar die  *** gaste moete nu met ze alle matthijs hebbe, das wel kut voor um

[color=red][b]Edit Gudde:[/b] bericht aangepast, foto's verwijderd, dus reactie op de foto's is ook niet meer nodig..[/color] Edited by Gudde
Link to comment
Share on other sites

ah joh, k woon in Noord :): maar waar maak je je zo druk om als het toch allemaal al verleden tijd is?
Link to comment
Share on other sites

nou weetje waarom ik me druk maak
er zijn nu al F*CKING @ SITES waar ik met me kop op sta!!!!!
en me vrienden OOK!!!!!
+ dat er lekkr over ons gelult word!!!
kom dan je verhaal doen in noord als je probleme met ons heb en niet over et internet(want dat is natuurlijk erg makkelijk he!!!!)

[color=red][b]Edit Gudde:[/b] Attachment verwijderd[/color] Edited by Gudde
Link to comment
Share on other sites

nou racooligan er heersde zoiets jah maar de ECHTE gabbers hoeven die nazis niet !!

daarom is de helft van die groep bij ons weg!!
en et is voor de gene die er nog staan erg zat wat hier nu gebeurd...
dat we worden vergeleken met "skinheads"
en dat dan nog op 2 sites..

en jah dit plaatje blijf ik erbij zette want dit mag iedereen zien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[color=red][b]Edit Gudde: [/b]Attachment nogmaals verwijderd > 10% warning[/color] Edited by Gudde
Link to comment
Share on other sites

als de groep daardoor gesplitst is dan ist dus gewoon oud nieuws, dan is dat dus gewoon voorbij, dan zie ik het probleem nie hoor.. t zou mij wat boeien als dr nu amml troep op internet verscheen over de groep waar k paar jaar trug bij zat..
Link to comment
Share on other sites

wil je ophouden met da plaatje drbij te zetten alsjeblieft? :) tis al traag zat door die foto's van jullie, om nou ook nog bandbreedte te gaan verspillen...

en als Gabbers indd zo goed zijn als jij zegt (wat ik best wil geloven hor), dan hek dr geen problemen mee, mar als ze dingen gaan roepen als: kom maar hierheen en kom t hier vertellen als je durft! dan vink da tog nie zo plezierig hor.. komt btje aanvallend over, en da bevordert t beeld van gabbers nou ook weer niet egt
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...