Jump to content

Wie niet slikt is geen vrouw!


PC-fre@k
 Share

Wie niet slikt is geen vrouw?  

26 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Wie niet slikt is geen vrouw?

Vertel jij het maar!

De poll heeft geen optie met "Geen Mening" indien je niet wil stemmen kies je Bekijk Resultaten, daarmee doe je geen stem maar verlies je wel de mogelijkheid om later te stemmen.

Hoe kom ik op dit onderwerp?

Dinsdag middag maakt Floris een beetje vage opmerking enja na ff babbelen kwam we hier op. Kom maar op met jouw mening...  :bigwink:

[color=gray][i]* Ik vind niet dat jullie dit onderwerp op een van de forum leden moeten betrekken, dus het is gewoon een open vraag. Dit wil ook niet zeggen dat de posts in dit topic mijn mening weergeven (waar het topic ook naar toe leidt)[/color][/i]
Link to comment
Share on other sites

Ach al vind je het niet lekker, njah slik dan lekker nie, maar verwacht dan ook nix terug :):

mjah zegge da je ut nie doe omda je ut vies vin en t nog nooit gedaan hebbe ken ntuurlijk ook nie he..
Link to comment
Share on other sites

Je leest um fout. Volgends de stelling:

niet slikken = GEEN vrouw
wel slikken = WEL vrouw

Snappie??

Mlies, waar blijf je met de tegenstelling!?
Link to comment
Share on other sites

Dus er zijn heel veel vrouwen die wel gewoon vrouw zijn maar door deze stelling niet tot vrouw behoren :p en o0wk zijn er mannen die vrouw willen zijn, dus slikken en zo vrouw worden.
Dan moeten ze wel homo zijn want als een man met een vrouw trouwt en die man wil vrouw worden zou dat niet kunnen! Of hij moet vreemd gaan..
Of zie ik het nu verkeerd (A)
Link to comment
Share on other sites

ja kijk, letterlijk genomen is de stelling niet geheel juist, want stel dat een vrouw niet kan slikken omdat ze geen slik-orgaan heeft en vreten krijgt door zo'n slangetje dan ist geen vrouw en da klop nie, maar k begrijp wel dat de stelling een verdere seksueel geaarde betekenis heeft, en dan ben k t gewoon maar eens

maar wie niet slikt is geen vrouw, maar ben je als je wel slikt dan wel vrouw?
ook als man zijnde?
Link to comment
Share on other sites

Laat ik zelf eens een mening geven :p

Ik denkt niet dat een man het recht heeft te zeggen dat bijv je vriendin geen vrouw is omdat ze niet slikt. Ik kan me goed voorstellen dat ze dit gewoon niet willen. Maar enigzins deze manier van orale bevrediging wel een vrouwelijke manier naar mijn mening, maar dan gaat het niet meer over slikken. Ik ben het oneens, elke vrouw moet zelf weten wat ze wel of niet wilt, of vies vind oid. Hierdoor ben je niet meteen vrouw af.
Link to comment
Share on other sites

Aangezien ik in dat andere topic heb gereageerd, doe ik het hier ook maar.

Een vrouw blijft een vrouw, en ze mag toch zeker zelf wel weten wat ze doet of niet doet, ze zal altijd een vrouw blijven.
Link to comment
Share on other sites

neem het dan ook niet zo letterlijk.. :no:
Link to comment
Share on other sites

Roffel #2
maar om mijn mening eens te laten horen...
kerels vinden vaak dat ze recht hebben op bepaalde dingen, misschien stoerdoen, maar het is niet respectvol tegenover vrouwen. Zoals Gudde zegt: "As je het niet wil, naja slik dan niet, maar verwacht er dan ook nix voor terug". Dat raakt kant nog wal natuurlijk.
Ik vind in beide topics dat het feit of je het wel of niet doet, geen bewijs is of je wel/niet man/vrouw bent. Edited by * Mlies *
Link to comment
Share on other sites

[quote name='* Mlies *' date='Nov 25 2004, 02:04 PM'] Zoals Gudde zegt: "As je het niet wil, naja slik dan niet, maar verwacht er dan ook nix voor terug". Dat raakt kant nog wal natuurlijk.
[right][snapback]50802[/snapback][/right]
[/quote]

En k gaat dr nie eens tegenin, want je heb nog gelijk ook :):
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...