Jump to content

Den Haag wacht op ontknoping


Gudde
 Share

Recommended Posts

Den Haag wacht met spanning op de ontknoping van de operatie in de Antheunisstraat in het Haagse Laakkwartier.

In een woning bevindt zich een onbekend aantal verdachten van terroristische activiteiten. Ze zijn omsingeld door agenten, ME'ers, een antiterreureenheid en scherpschutters van het korps mariniers.

De wijk is volledig afgesloten. De belendende panden zijn ontruimd.

De Haagse driehoek (burgemeester, politie, justitie) heeft in een persconferentie verklaard dat de operatie plaatsvindt in het kader van een lopend terrorismeonderzoek.

Handgranaat
Volgens de driehoek is een handgranaat naar de politie gegooid, waarbij twee agenten gewond zijn geraakt. Ook is er geschoten.

Er staan ambulances en brandweerwagens klaar. Het luchtruim boven de stad is in een straal van ruim zeven kilometer afgesloten voor kleine vliegtuigen om te voorkomen dat de pers de actie uit de lucht volgt.

Rond acht uur werd een man afgevoerd, die slechts in onderbroek was gekleed. Het is niet duidelijk of het om een arrestant gaat.

Drie gewonde agenten zijn rond vijf uur per ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Twee van hen hebben verwondingen opgelopen aan benen en buik. Bij
Link to comment
Share on other sites

Slecht voorbereide actie als je het mij vraagt.. als je weet dat zulke mense explosieven hebben dan storm je toch niet zomaar een huis binnen? Grote kans dat je er dan
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Racooligan' date='Nov 10 2004, 05:01 PM']Oh kom op...Er wordt zo overdreven..
[right][snapback]48652[/snapback][/right]
[/quote]
Wat is hier precies allemaal overdreven aan? :s


[quote name='Negno' date='Nov 10 2004, 05:05 PM']Ze zijn net ook weer allemaal bezig geweest. Weer schoten gelost, paar mensen gearresteerd. Weet iemand daar meer van?
[right][snapback]48654[/snapback][/right]
[/quote]
de aanval is geopend hoor k
ben benieuwd, want nu wordt t donker :s
Link to comment
Share on other sites

nog nie, (is weer een speciale uitzending op tv, twor nu al bijzonder as er geen eentje is :bigwink: )

maarja, tziet er naar uit dat de overheid eindelijk wakker geworden is,

alleen ech gepland ist nie volgens mijn :head_hurts_kr:
Link to comment
Share on other sites

niet goed genoeg voorbereid.. anders loopt het niet mis he..
Link to comment
Share on other sites

zo stormen naar binne, kome dr meteen weer uit met 3 gewonde door n handgranaat, lijkt me niet echt goed he :):
Link to comment
Share on other sites

[quote name='* Mlies *' date='Nov 10 2004, 08:06 PM'][quote name='Gudde' date='Nov 10 2004, 05:37 PM']zo stormen naar binne, kome dr meteen weer uit met 3 gewonde door n handgranaat, lijkt me niet echt goed he :):
[right][snapback]48674[/snapback][/right]
[/quote]

Vind ik geen reden om het 'mislukt' te noemen
een dooje, d
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...