Jump to content

Enquete: fundamentalisme onderschat


HiP
 Share

Recommended Posts

[b]Enquete: fundamentalisme onderschat[/b]
De overheid heeft gefaald bij de aanpak van het moslimfundamentalisme, vindt een overgroot deel van de Nederlanders. Dat blijkt uit een onderzoek in opdracht van RTL Nieuws.

[b]moord[/b]
Het onderzoek werd gehouden naar aanleiding van de moord op Theo van Gogh. 500 mensen werden ondervraagd.

[b]Te tolerant[/b]
85% van hen vindt dat het kabinet de groei van het moslimfundamentalisme heeft onderschat. Ruim 60% is nu bang voor rellen tussen Marokkanen en Nederlanders. En 80% is het eens met de stelling dat Nederland te tolerant is.

[b]Emigreren[/b]
De enquete toont verder aan dat bijna drie op de tien Nederlanders (28%) Nederland zouden willen verlaten als dat zou kunnen.

bron: RTL
Link to comment
Share on other sites

[quote]De enquete toont verder aan dat bijna drie op de tien Nederlanders (28%) Nederland zouden willen verlaten als dat zou kunnen[/quote]
sorry maar ik ben er denk ik wel 1 van. Heb geen zin om over 20jaar in marokko te wonen!
Link to comment
Share on other sites

[quote name='HiP' date='Nov 3 2004, 09:02 PM']Ruim 60% is nu bang voor rellen tussen Marokkanen en Nederlanders.
[/quote]

Jup.. en daar ben ik dr 1 van.. kgloof niet dat Nederlanders dit zomaar laten gebeuren.. iig.. een deel drvan niet *-)
Link to comment
Share on other sites

[quote name='HiP' date='Nov 3 2004, 10:29 PM']ik ben het met D-eye eens....

mss naar duitsland moven ofzo, mooie taal, goeie economie en lekker crossen over de snelweg :p
[right][snapback]47567[/snapback][/right]
[/quote]

mee eens, maar zolang we hier nog Hollands kunnen ademen, moet het kabinet maar zorge dat er een beter beleid komt.
we kunne wel weg gaan, maar das ook weer zo iets
weet je wat dat is?

Vluchtgedrag
Link to comment
Share on other sites

:dunno:  Ik snap jullie niet..!! alleen door un stelletje van die KUT marrokanen en weet ik veel allemaal.!! zouden jullie ut betur vinden om nederland te verlaten!!
:wacko: dat snap ik egt niet!! landverraaiers!! zo geef je juist diej moslims hun zin!!  :wacko:
Link to comment
Share on other sites

het gaat niet om een moord. het gaat over een groep die heel dit land bedreigt.  Ze willen een jihad voeren tegen het westen net zoals Nederland. Een nederlandse moordenaar wil ons land niet vernietigen, extremisten wel.

Overgens heb ik ergens gelezen over een voorspeller die diverse feiten in de wereld heeft voorspeld. 11 september, WW2 en zelfs de dood van Diana. Deze man heeft ook voorspeld dat in 2005 de wereld door een [b]mondiaal[/b] conflict worden getroffen tussen het westen en de islamieten. Deze voorspelling komt wel heel angstig dichtbij.
Link to comment
Share on other sites

hoe kon die dan weten dat Diana dood ging :s
toen kon die niet eens weten dat ze Diana zou heten

heet die gast trouwes nie Nostradamus Edited by Krop
Link to comment
Share on other sites

ja da was wel een heel nutteloze reactie van sharkie70, en die bijlage kost alleen maar bandbreedte, dus dies nu weg..

naja, dr zijn mensen die drin geloven, in die voorspellingen, en als ze dan zien dat van die voorspellingen uitkomen, gaan ze ook denken dat zn andere voorspellingen uitkomen, als dat indd zo is, dan zitten we volgend jaar in een mondiaal conflict dus :) en ach, is wel handig om te weten, doet dr voorderest indd niet toe..

k snap btw nie wrom ie Diana's dood drbij heb voorspeld, valt btje uit de toon naast een Tweede Wereldoorlog en een 11 september...

ow en kvind t onterecht om "stelletje kutmarrokanen" te zeggen, want extremisten uit die groep waar die Mohammed B vdaan kwam zijn denk k niet allemaal marrokaan, zullen vast ook Irakezen of weetikveel in zitten, dus kutmarrokanen is heel erg onterecht...

en ik ga denk ook nog even niet uit dit land hor, zit hier best :):
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...