Jump to content

Bush opnieuw president


D-Eye
 Share

Recommended Posts

[quote]Het persbureau AP meldt dat John Kerry zijn nederlaag bij de Amerikaanse presidentsverkiezingen heeft erkend. De Democratische senator heeft president Bush gebeld om hem te feliciteren met de overwinning. Ook de komende vier jaar zal George W. Bush dus de president van de Verenigde Staten zijn.

Het duurde lang voordat de definitieve bekend werd. De doorslag zou uiteindelijk moeten komen uit Ohio, maar de Democraten weigerden hun verlies daar toe te geven. Nu heeft Kerry zijn nederlaag in Ohio en daardoor zijn nederlaag bij de gehele verkiezingen dus erkend. Kerry gaf te kennen het land niet met een langere procedure te willen verdelen.

Naar verwachting hebben in totaal zo'n 120 miljoen Amerikanen hun stem uitgebracht. Dat zou een opkomstpercentage betekenen van ongeveer 60 procent. Dit is de hoogste opkomst sinds tijden.

Om 20:00 (Nederlandse tijd) zal Kerry zijn verlies officieel bekendmaken in zijn woonplaats Boston. Twee uur later houdt president Bush een toespraak in Washington.
[/quote]
Bron: fok.nl

naja zijn dan wel z'n laatste, maar had liever Kerry gezien
Link to comment
Share on other sites

ehh Blufflovergirl al die kandidaten zeggen dat ze het land beter zullen maken. Heb ik onze Pim ook horen zeggen, voor J.P. Balkie precies het zelfde. Het is gewoon de manier waarmee je het beste op mensen kunt inpraten. Bush is daarmee 4jaar geleden ook aan de macht gekomen!
Link to comment
Share on other sites

Poverdikkeme! De Amerikanen hadden beter op Kerry kunnen stemmen.. bij Bush weten ze dat ze nix aan hem hebben.. Kerry had het beter kunnen doen maar daar zullen ze nu niet agter komen...

Ik was iig wel voor Kerry.. Bush vind ik maar nix :no:
Link to comment
Share on other sites

Nou ik moet niks van Bush hebben: militairist dat 't is en hij is veel te trots op Amerika, net als de rest van de Amerikanen :s Mgoed, 'k had denk 'k dus liever gehad dat 'r iemand anders president zou worden.
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Radoforce' date='Nov 3 2004, 10:25 PM']ik was mooi voor Bush, ik mag die kel wel.
Kerry hed zon domme trieste rotkop.

verder ken politiek me geen ene f*ck schelen
[right][snapback]47574[/snapback][/right]
[/quote]

Als het je niet interesseert, waarom spreek je er dan over uit?

Kerry heeft t trouwens niet goed gedaan, een zo fel bekritiseerde president had makkelijk te verslaan moeten zijn. Edited by Racooligan
Link to comment
Share on other sites

k had liever geen Bush gezien. Gewoon zijn manier van doen mag k niet. Ook iemand die kickt op oorlog hou k niet van. Mgoed we weten nu wel wat de komende 4 jaar kenne verw88, dus we komen niet voor verrrassing te staan en we kunnen ons er dus op voorbereiden.
Ik weet niet of Kerry t beter had gedaan, kweet ook niet echt waar die gast nu precies anders voor staat dan Bush, hij s gloofk wel iets milder.
Naja dit zijn iig de laatste 4 jaar van Bush, dat dan weer wel
Link to comment
Share on other sites

k mag hopen dat ie bter zn best gaan doen :) mar voor ons als buitenlanders ist volges mij ook supermoeilijk om te kiezen welke beter is, we hebben de campagne nie meegemaakt, de binnenlandse politiek van Bush niet... weten alleen wa van zn oorlog en zn gezever naar het buitenland toe, en je hoort zn negatieve punten... ik moet zeggen dat ik ook welis een andere president had willen zien, dus wask ook wel stiekum voor Kerry, variatie mag dr wezen vink :)
Link to comment
Share on other sites

campagnes waren iedere nacht te volgen bij de NOS hoor :): maar ik denk dat het niet veel uit maakt als Kerry had gewonnen, Bush heeft het dan niet goed gedaan, maar ik denk dat Kerry gewoon de capaciteiten niet heeft het wel beter te doen, hij heeft ook zo goed als geen punten gebracht waarom hij president zou moeten worden, het enige waar zijn campagne uit bestond was het verwijten van Bush, als je de ander alleen maar afkraakt en zelf geen plannen brengt hoe je de VS vooruit kan laten gaan, dan verdien je het niet eens om president te zijn van zo'n belangrijk land.. Edited by Gudde
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...