Jump to content

Vloeken maakt impotent


Keezy
 Share

Recommended Posts

'Vloeken maakt impotent'

Uitgegeven: 20 oktober 2004 14:44
Laatst gewijzigd: 20 oktober 2004 14:47

LONDEN - Volgens de Russische wetenschapper Gennady Cheurin kan overmatig vloeken impotentie veroorzaken bij mannen. Vrouwen die veel onwelvoeglijke taal uitslaan, krijgen volgens hem meer last van lichaamshaar en overmatige spierontwikkeling. Dat meldde woensdag het Britse internetpersbureau Ananova.

Cheurins onderzoek was gebaseerd op de theorie dat water een soort 'geheugen' heeft, dat be
Link to comment
Share on other sites

LMAO!! Kom op he!!

De theorie van dat water is niet eens bewezen. En schelden tegen water, kom gauw zeg! En tussen gewoon water wat een hele dag staat en zuiver bron water zit nogal een groot verschil.

Als ze dat goed willen doen zullen ze toch eerst maar eens meer moeten experimenteren... Als Ceam dit zou zien, zou hij het afkeuren als PO :p
Link to comment
Share on other sites

ah fuck man, dan benk wel zo'n btje impotent nu :(:
Link to comment
Share on other sites

Het al weer ff geleden dat ik zulke onzin gehoord heb. :P:

Ik geloof best dat vloeken invloed kan hebben op je lichaam, doordat er dan adrenaline vrij komt ofzow. Maar impotentie en veranderen in een man... laat me niet lachen. :rofl2:

En dat met die plantjes die anders groeien... :blahblah1: slaat ook helemaal nergens op.
Link to comment
Share on other sites

Mensen met Gilles de la Tourette hebben het niet onder controle.. dat is iets heel anders dan met opzet vloeken..
Opzettelijk vloeken is zoiezo triest maar kdenk dat iedereen wel eens vloekt *-) Edited by Loof
Link to comment
Share on other sites

dagelijks en heel veel per dag, dus volges jullie benk triest :):

mjah als we de bond tegen vloeken moeten geloven is zelfs 'goh' al n vloek
Link to comment
Share on other sites

Als mensen heel veel vloeken dan vink dat niet kunnen neej.. tis tog nergens voor nodig? Kan je geen andere woorden verzinnen?

En woorden als 'goh' dat versta ik niet onder vloeken hoor.. dat vink ook amml een beetje boel overdreven
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...