Jump to content

Ban Bas!


The Doctor
 Share

Moet Bas geband worden?  

25 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

niet mee eens
eers maar es waarschuwen

en hij bedoelt het goed, alleen poft i af en toe wat
geen ban voor bas

@ bas: nu moet je je wel wat meer gaan gedragen, k weet dat het zo normaal voor je is, maar je kan je posts ook een beetje aanpassen aan hoe anderen het doen, en rekenign houden met anderen. Edited by Radoforce
Link to comment
Share on other sites

[quote name='*Mloes*' date='Oct 15 2004, 11:52 AM']ik word helemaal gek van die gast zie ook mijn post in het topic Lesley&Bart
[right][snapback]45320[/snapback][/right]
[/quote]
ja zelfs nog een opmerking nadat ik had gezegd dat we ontopic zouden gaan 8-) das nie zo handig, moeten wel goeie voorbeeld geven als mod's..

en nix geen ban voor Bas, hij heb zn warning binnen, en zo te zien gedraagt ie zich
Link to comment
Share on other sites

Het is idd te hopen dat Bas leert van zijn fouten. Opzich niet moeilijk, gewoon voorbeeld nemen aan de rest, want zover ik zie houden de meeste zich wel netjes.

Dit topic geeft ook maar weer aan hoe hoog de ergernis is Bas, niet gek dan he dat jij de warning krijgt. Maar we zullen zien he :)

Postse!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...