The Doctor Posted October 15, 2004 Report Share Posted October 15, 2004 Mensen worden jullie nu ook zo gek van die skategast met al zn loze berichten in de topics?? Nou geef in ieder geval even je mening hier over zijn gespam! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Mloes* Posted October 15, 2004 Report Share Posted October 15, 2004 ik word helemaal gek van die gast zie ook mijn post in het topic Lesley&Bart Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Mini-Caro* Posted October 15, 2004 Report Share Posted October 15, 2004 Ik ben niet gelijk voor bannen, maar hij weet inmiddels dat ie op moet passen.. En blijftie doorgaan.. Dan komt die ban vanzelf denk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radoforce Posted October 15, 2004 Report Share Posted October 15, 2004 (edited) niet mee eens eers maar es waarschuwen en hij bedoelt het goed, alleen poft i af en toe wat geen ban voor bas @ bas: nu moet je je wel wat meer gaan gedragen, k weet dat het zo normaal voor je is, maar je kan je posts ook een beetje aanpassen aan hoe anderen het doen, en rekenign houden met anderen. Edited October 15, 2004 by Radoforce Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Letzlo Posted October 15, 2004 Report Share Posted October 15, 2004 [quote name='*Mloes*' date='Oct 15 2004, 11:52 AM']ik word helemaal gek van die gast zie ook mijn post in het topic Lesley&Bart [right][snapback]45320[/snapback][/right] [/quote] ja zelfs nog een opmerking nadat ik had gezegd dat we ontopic zouden gaan das nie zo handig, moeten wel goeie voorbeeld geven als mod's.. en nix geen ban voor Bas, hij heb zn warning binnen, en zo te zien gedraagt ie zich Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skategast Posted October 15, 2004 Report Share Posted October 15, 2004 kvin het ook geen goe idee, ik vind dat ik me wel gedraagt de laatste tijd na die Warning. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PC-fre@k Posted October 16, 2004 Report Share Posted October 16, 2004 Het is idd te hopen dat Bas leert van zijn fouten. Opzich niet moeilijk, gewoon voorbeeld nemen aan de rest, want zover ik zie houden de meeste zich wel netjes. Dit topic geeft ook maar weer aan hoe hoog de ergernis is Bas, niet gek dan he dat jij de warning krijgt. Maar we zullen zien he Postse! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jos Posted October 16, 2004 Report Share Posted October 16, 2004 Weinig van gemerkt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blufflovergirl Posted October 18, 2004 Report Share Posted October 18, 2004 Neej joh, bannen is weer un te groot woord.. Ik denk van ff tijdelijk ofzow dat dat misschien helpt?? Maarre niet voor evah!!zeg maar haha.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts