Jump to content

Let Op! Opruimen Forum + Upgrade Ipb 2.0


PC-fre@k
 Share

Recommended Posts

Ik ga direct na deze post het forum opruimen, dus allerlei shit (onnodige mods) eraf halen. En daarna gaan we upgraden naar 2.0.

Hierdoor kan het zijn dat het forum tijdelijk OFFLINE is en/of foutmeldingen geeft!

Ik verwijs jullie tijdelijk naar [url="http://test.pc-freakz.com"]http://test.pc-freakz.com[/url] je account van dit forum werkt daar niet, je zult dus ff snel daar aan moeten melden (vereist geen validatie enzow :) )

Sorry voor enige problemen :)
Link to comment
Share on other sites

je ziet het nu, een leeg boardje (zonder mods)
Link to comment
Share on other sites

Inmiddels helemaal gereset naar 1.3.1 Final
Alleen de punten van de shop zijn nog onthouden (van de mods)
Link to comment
Share on other sites

[Status Forum]
Opruimen: 100% geslaagd
1.3.1. Final kaal terug plaatsen: 100% geslaagd
2.0.1. Upgrade: 100% geslaagd

Alles is helemaal naar wens verlopen! In de komende dagen zullen er meer mods worden toegevoegd en zullen en wat dingen "gemaakt" worden (bijv url's die zijn gewijzigd  ) De shoutbox is er iig alvast, en het board is weer beschikbaar voor jullie allemaal!!!

Hierbij ook alvast een applaus voor jezelf, en bedankt namens alle huidige en komende gebruikers. Want zonder jullie (vooral de donateurs!) was de upgrade niet mogelijk. We draaien nu levenslang op IPB, legaal! BEDANKT!!!
Link to comment
Share on other sites

ga maar vast brainstormen met zn allen voor het kleurtje van HLC! :P:
Dan mag mn broertje dat doen voor L&L

Alle kleuren die weg zijn gegaan mogen gebruikt worden.
Link to comment
Share on other sites

Heel HLC krijgt 1 kleur.
Ben dr nog niet over uit ofdat ik de mods als primary kleur de MOD kleur geef, of als primary een HLC kleurtje :) Als ik je jullie primary HLC maak, kan niemand zien dat jullie mods zijn in de lijst.. Dan zou ik een HLC mod groep erbij moeten maken.. Dan kan die de vette kleur krijgen van HLC... Vecht eerst maar eens uit wat de kleur word. (1 per school dus)

Ook denk ik dat ik de mods ga reduceren.
Zoveel mods per klas is niet nodig. Ik denk dus de meest geinspireerde mod's behouden. Diegene die zijn taak het best vervuld.

Maark moet naar beneden geloof ik, visite kan zow komen :s (hek eik heel geen zin an...)
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...