Jump to content

Gmail-box nu ook in Windows te mounten


PC-fre@k
 Share

Recommended Posts

Gmail-box nu ook in Windows te mounten

Een Deense ontwikkelaar vond het idee van Richard Jones zo handig dat hij besloot eenzelfde tool voor Windows te ontwikkelen. Met GMail Drive cre
Link to comment
Share on other sites

[quote]Heel simpel, Het programma maakt mailtjes aan met daarin de naam gmailfs********* . Dus Wanneer veel van deze mailtjes staan opgeslagen, weet google dat gebruikers verkeerd de mailbox gebruiken en kunnen ze verdere acties ondernemen. Dus blokkeren van dit soort dingen is lijkt mij erg makkelijk.[/quote]

[quote]Sterker nog, Google staat niet toe dat je met een geautomatiseerd systeem (anders dan een webbrowser) gebruik maakt van hun GMail service. Je riskeert dus het afsluiten van je account.[/quote]

[quote]Nee, het kan niet gebruikt worden voor films e.d. aan te bieden. Heb zelf een tijdje ermee geexperimenteerd, maar dan geeft GMail aan dat er meerdere gebruikers tegelijk ingelogd zijn, en blokkeerd je mailaccount dan een dag.[/quote]

[quote]jahoor... modd me gouden tip maar weg #$#@$ hehe

Je kan dus wel films/big files sharen (rar de boel onder 10MB/file, geef 't wel een korte naam) Vul je account op en forward alles door naar je vrienden die ook gmail hebben...

Zo wordt je account niet tijdelijk stopgezet door gmail

voila!

kennis is om te verspreiden, dus geen censuur... please[/quote]
ik was al himml blij, denk nou kan k is flink gaan sharen drmee, maar da gaat dus alleen met moeite... maar dan nog, vink t best leuk dat t kan :) of k t ga gebruiken week nog nie... als je risico heb dat google je account verwijderd, da ist me nou ook weer nie waard :) kan wel ff ander account aanmaken en daarop experimenteren... tis wel handig voor tijdelijk voor 1 iemand wa uploaden denk... maar meer ook nie denk :)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...