Jump to content

Chello Classic en Plus weer speedup!


Retrail
 Share

Recommended Posts

Mensen met Chello Classic (zoals ik) of Plus kunnen weer gaan feesten. Chello heeft weer de snelheden verhoogd.

[quote]update (4-okt 19:00)

Inmiddels is het bericht over de verhoging door chello bevestigd.
De abonnementen "chello classic" en "chello plus" gaan inderdaad fors omhoog.
We hadden het al een klein beetje zien aankomen, maar konden het toch bijna niet geloven: een forse verhoging van de downstream en voor zowel chello classic als chello plus een upstream van maar liefst 1 Mbps.

In onderstaande tabel vind je de nieuwe snelheden:

chello huidige snelheid nieuwe snelheid prijs
_______________ ___________________ ___________________ __________
classic 2560 Kbps / 384 Kbps 4 Mbps / 1 Mbps Edited by Retrail
Link to comment
Share on other sites

Ik heb een platte COM21 kom ik net achter, de buren hebben een dikke COM21, dust zal nog ff duren denk ik...

Maar ADSL'ers zullen nu wel balen, want we zijn zeker wel sneller :p (met een standaard abo voor die prijs)
Link to comment
Share on other sites

[quote name='The Doctor' date='Oct 7 2004, 08:51 AM'] jaha, weer sneller, maarja, ik merk dr meestal niks van, hij is nog altijd zo langzaam als altijd [/quote]
Ben ik het niet mee eens :) Als je download van goeie servers haal ik de 300 KB/Sec grens wel. Vroeger kwam ik niet boven de 200. Dus ik heb er echt wel wat van gemerkt!
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Blufflovergirl' date='Oct 7 2004, 06:30 PM'] en ik heb kpn HetNet.. en kvind best.. we hebbe niej zow heel vaak problemen!!  :angel-not: [/quote]
*proest* :lol:

heb wanadoo adsl, vraag me niet naar de technische details... t doet t, da vink t belangrijkste... :):
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...