Jump to content

Mazda MX3


HiP
 Share

Recommended Posts

[img]http://home.quicknet.nl/mw/prive/tiffstar/mx3/Baby%20Supra_bestanden/rear_qtr.jpg[/img]
[img]http://home.quicknet.nl/mw/prive/tiffstar/mx3/Baby%20Supra_bestanden/front_qtr_big.jpg[/img]
[img]http://home.quicknet.nl/mw/prive/tiffstar/mx3/Baby%20Supra_bestanden/hood_opening.jpg[/img]
dikke bak man :o
Link to comment
Share on other sites

Zulke shoots ziek rado nie make ;)

Idd strak ding!
Link to comment
Share on other sites

kbent wel eens met zopje eik
had best iets kleiner gemogen of gewoon weg
verder idd wel bizar mooi
die velgen h
Link to comment
Share on other sites

[quote name='PC-fre@k' date='Oct 6 2004, 08:39 PM'] Zulke shoots ziek rado nie make ;)

[/quote]
en waar lijd je dat aan af? :s
als ik zon auto zie staan maan ik dr wel n foto-sessie van hoor

k moet maar es mee mer sebas ofzow
ff shirtje laten maken met fotograaf dr op, en dan gaat iedereen graag aan de kant als ik mn cam optil :)

Mooie bak! Tja en daarmee moet je wel in een drempel loze zone wonen :)

zal dr ook neon onder zitte?
Spioler: Is bijna perfect. Moet klein beetje breder, en hoger
Zon Drag-Racing spioler is mooi man
Link to comment
Share on other sites

@ Rado, ik doelde meer op de shoot van jou met die auto en robbert zn rx. :P:

Ik weet zeker dat ik dat opzij gaan ook voor elkaar krijg zonder shirtje, shirtjes zien dr eerder amateuristisch uit op zown dag... (ligt er natuurlijk aan hoe het eruit ziet)
Link to comment
Share on other sites

[quote name='PC-fre@k' date='Oct 6 2004, 10:24 PM'] @ Rado, ik doelde meer op de shoot van jou met die auto en robbert zn rx. :P:

Ik weet zeker dat ik dat opzij gaan ook voor elkaar krijg zonder shirtje, shirtjes zien dr eerder amateuristisch uit op zown dag... (ligt er natuurlijk aan hoe het eruit ziet) [/quote]
ja je kan ook een groot ding om je nek hangen met een lens van 30 meter. maarjah das veel te duur

en ik heb al gemerkt, als mensen zien dat je een foto maakt van iets dat zij ook leuk vinden, gaan ze graag aan de kant Edited by Radoforce
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Retrail' date='Oct 6 2004, 10:43 PM'] Ik heb liever zilveren rims :d [/quote]
zilverkleurige neem k aan

zilver s niet zo best hor :)
Link to comment
Share on other sites

Puike bak hoor! (h)

Normaal hou ik niet zo van die spaakvelgen, maar hier staan ze wel erg goed op en die goudkleur doet 't 'm. :) De paint zelf is ook wel strak.

De spoiler mag idd wel wat breder, maar geen dragspoiler, die zijn vaak te 4kant voor een auto als deze.
Link to comment
Share on other sites

[quote name='HiP' date='Oct 7 2004, 05:12 PM'] zou evt iets breder kunnen.. vind hem zo niet te smal hoor [/quote]
Te smal issie niet nee, maar voor het mooi mag hij net iets breder zodat er aan de zijkant van de spoiler net iets meer uitsteekt. Dat vind ik een mooiere verhouding. :):
Link to comment
Share on other sites

Ik vind die eerste ( de groene ) erg mooi > juist omdat het zo'n mooie groene kleur is, model en zo doet er niet toe voor mij, als tie maar rijdt, en ik er droog en snel mee kan komen waar ik naartoe wil :D:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...