Jump to content

Hoe vaak ben jij zat geweest?


Keezy
 Share

NOU!!?  

33 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

[quote name='Radoforce' date='Sep 28 2004, 09:12 PM'] [quote name='Krop' date='Sep 28 2004, 08:30 PM'] [quote name='Radoforce' date='Sep 28 2004, 07:46 PM'] verder gaat ik er geen beschrijving bij geven... [/quote]
joyce toch? [/quote]
^o)  w t f? [/quote]
ja kd8 datk dat n keer ghoord heb

ownee sorry
lesley was t Edited by Krop
Link to comment
Share on other sites

[quote]Ikke nog nooit!!!!!  [/quote]

neeej..jij fietst altijd nuchter de plomp in he henk? :rofl:

[quote]jaja robbert

bijnaam:

CARAVAN ZIJKERD!!!!!!!
[/quote]

uitleg A.U.B. =8)
Link to comment
Share on other sites

uhm dat kan heel goed eik  :angel-not:

mjah k heb t overiges niet gestemd :):
Link to comment
Share on other sites

[quote name='skategast' date='Sep 29 2004, 06:54 PM']
[quote]
jaja robbert

bijnaam:

CARAVAN ZIJKERD!!!!!!!
[/quote]

uitleg A.U.B. =8) [/quote]
nou, de vorige keer swoerd,
robbert moest zijken
weij zette de fiets neer bij zon grote schuur, niemand die de fietse ziet, of er last van heb, Lekker veilig :)
aan het eind moete we dan zijken, en dat kan daar mooi bij de struiken, niemand dr last
En daar staat ook een caravn van die mensen, die ze vergeten zijn op slot te doen,

Grootste fout van hun leven :@

Robbert gaan gewoon op het opstapje staan, deur open en naar binne zijken.  :wierd:

Halvewege zegt i ook nog eens dat het zielig is, en dan begint i tege de zijkanten van de caravan te zijken.

En dan zegt i dat i nooit zat is geweest :s  :whistle:

Jerry!




maar nou maar weer ontopic, als dit dat niet is btw :)
Link to comment
Share on other sites

[quote]Wie '40+' heeft gestemd.. gloof ik eik niet!! dat kan tog bijna niet! Dan zou je dus bijna elke maand een keer zat moeten zijn! owjah, vast! [/quote]

vanaf iets van me 14e bijna elke maand wel 1/2 keer, ben nu bijna 17 reken maar uit, in vakanties nog entra veel, de laatste tijd ckers.

reken maar uit 8<$
Link to comment
Share on other sites

Ik moet oppassen dat ik niet zat wordt van de appelmoes die we tegenwoordig hebben. :P:

Volgens mij is er een lading nogal gaan gisten: als je zo'n pot openmaakt ruik je champange of van die appelcider, en niet te zuinig ook. :p

Daarnaast proef je ook alcohol: echt vies is het niet, maar geef mij maar gewone appelmoes. :):

En ja, d'r zijn genoeg mensen die al 40x of meer dronken zijn geweest. 8<$
Link to comment
Share on other sites

[quote name='skategast' date='Sep 29 2004, 08:22 PM'] vanaf iets van me 14e bijna elke maand wel 1/2 keer, ben nu bijna 17 reken maar uit, in vakanties nog entra veel, de laatste tijd ckers.
[/quote]
jooow! vet relext!! khep diep respect voor je, ik zou dat ook wel willen kunnen zeggen!

ik ben nog nooit aangeschoten geweest, laat staan dronken of beroerd!!

jaaaaaaaaaaaaaaaah jklsdiowea903

boejeh!!
Link to comment
Share on other sites

als je in de rootz dronke word dan ken je nie bepaald veel hebbe, of je geeft verdomd veel geld uit hoor hey :):
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...