Jump to content

mini_loof & ???


PC-fre@k
 Share

Recommended Posts

Nou goed, helaas, helaas, helaas :'(

al die moeite voor niks :s
stank voor dank!!!

magoed, t spijt me kees, kheb mn best gedaan

maar wie is t dan? :): Edited by Krop
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 412
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

nouw die komen niet aanwaaien hoor :):
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Letzlo' date='Sep 28 2004, 07:07 PM'] [quote name='sasjuh' date='Sep 28 2004, 04:58 PM'] nou kijk ik had net een gesprek met mini en dit wordt dus echt niks!!! nie omdat ze keezy nie leuk vind ofzow maar ze vind iemand anders echt heel leuk!!! maar mag nie zeggen wie!! dusj.... [/quote]
ik zeg: laat t topic open totdat ze zegt wie ze dan w
Link to comment
Share on other sites

hoop dat die naam nie te hard is gevallen dan, anders doet da pijn, ik viel net van msn, deej best auw...

maar ik leg me bij dit topic neer *pakt zichzelf en legt zich neer bij t topic*

denk nie dat t boven tafel komt :): en als t gebeurd heb t maybe vervelende bijwerkingen *-) njah tzal wel :)
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Loof' date='Sep 30 2004, 08:25 PM'] [quote name='Negno' date='Sep 30 2004, 04:00 PM'] Misschien een kleine tip/hint van wie het is? (A) ;) [/quote]
Kheb de naam Arjan/Arian horen vallen.. een vriend van de ex van sas *-) [/quote]
nah da zal wel een andere ex van dr zijn geweest dan, want ik kent em nie :p, maja, ik ken zoveel mensen nie en sas heb ook zoveel exen dusja.., maar dit is misschien een beetje offtopic, maar ik weetnie wie hij dus is, naja, et zal we goe komme :):
Link to comment
Share on other sites

nou kijk he als ze dat gaat zeggen dat weten ze het zo en dat mag dus nie!! ja en ik weet ook wie het is maar ik zeg echt niks anders heb ik echt ruzie!!!maar nog een hint dan hij gaat morgen naar swoerd ;) gheghe
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...