Jump to content

Het "Ik zoek een liedje" topic!


HiP
 Share

Recommended Posts

Ja, ken je dat gevoel, je hoort t nummer met uitgaan, tv kijken, je radio staat aan, noem maar op. al1 je weet de titel niet van t nummer!!
Vaak kom je er al snel achter, na wat zoekwerk hoe hij heet - vervolgens download je ehm!
Oke..
Maar sommige nummers zijn bijna onmogelijk om al1 uit te vinden, hoe ze heette, daarom dit topic  :lol:
Kvondt het wel leuk, wat er zullen vast meer mensen zijn die ook op zijn naar nummers, en zo kenne we elkaar n beetje helpen!

Probeer op alle mogelijke manieren jouw nummer, onder woorden te brengen (evt. met geluidje).. en misschien kennen we elkaar zo helpen!




ik ben nu opzoek naar een Hardstyle nummer, waar je het 'Onze Vader' in het Duits in hoord... hij moet iets van Unseren Fater heten ofzo, maar kwenie hoe je dat schrijft :p
Link to comment
Share on other sites

[b]ff mededeling:

quote ff als je op iemand reageerd, anders wordt het verwarrend![/b]

die van mij heb ik btw gevonden :) was E-nomine - Vater Unser

@robb: wat voor style? Edited by HiP
Link to comment
Share on other sites

[quote name='HiP' date='Sep 22 2004, 09:15 PM'] die van mij heb ik btw gevonden :) was E-nomine - Vater Unser
[/quote]
Die heb ik volgens mij ook een keer gehoord toen ik op di zat. Is wel een lache plaat. :p En het is idd Vater met een v, onee hoofdletter V :P:
Link to comment
Share on other sites

ik weet wel hoe het nummer heet, maar het deuntje ken ik al van een ouder & beter nummer

weet iemand hoe dit nummer heet?

[b][url="http://members.lycos.nl/temop01/wannabee/samp.html"]KLIK HIER VOOR EEN SAMPLE[/url][/b]



edit:
hier nog even een sample van het deuntje van die atmosfera, paar posts terug

[url="http://members.lycos.nl/temop01/atmosfera/samp.html"]klik[/url] Edited by HiP
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Krop' date='Sep 29 2004, 03:53 PM'] "Alles gaat naar de klotuhhhhhhh" of zoiets iig

hoe heet dat liedje of miss ist alleen een sample [/quote]
hollands hakkuh2 track 4, weet ff nie hoe die heet :(

edit: euromasters - alles naar de klote... dacht ik Edited by HiP
Link to comment
Share on other sites

[quote name='HiP' date='Sep 29 2004, 04:22 PM'] [quote name='Krop' date='Sep 29 2004, 03:53 PM'] "Alles gaat naar de klotuhhhhhhh" of zoiets iig

hoe heet dat liedje of miss ist alleen een sample [/quote]
hollands hakkuh2 track 4, weet ff nie hoe die heet :(

edit: euromasters - alles naar de klote... dacht ik [/quote]
euromasters idd :)
thnx :d
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...