Jump to content

MS verspreidt 20 mln kopie


D-Eye
 Share

Recommended Posts

[quote]Microsoft heeft tot nu toe 20 miljoen exemplaren van service pack 2 (de grote update voor Windows XP) gedistribueerd, zo meldt CNet. Op 6 augustus stelde het softwarebedrijf zich ten doel om binnen twee maanden 100 miljoen exemplaren van SP2 te verspreiden. Microsoft denkt dat doel nog altijd te kunnen herhalen. In totaal is Windows XP bijna 200 miljoen keer ge
Link to comment
Share on other sites

Dat is nog niets eens gebeurd geloof ik. Enne die installs, is dat verkochte cd's? Offe installaties? Dan zitten dr echt kei en kei veel van mij bij :P:
Link to comment
Share on other sites

Sp2 draai ik nu meer dan een week op, en het bevalt me eigenlijk wel :d Alleen de firewall/antivirus scan shit moet je uit gooie daar word je gek van.. :s Popup blocker en alles vink ook tof :)
Link to comment
Share on other sites

Ik heb alleen Legale dinge... Maar eik mag ik niet liegen van mn moeder...

[quote name='http://www.almererulez.nl/news/read/2562/']Afgelope n maandag schreven wij dat Windows XP service pack 2 te installeren zou zijn op legale en illegale Windows XP-installaties. Al snel bleek echter dat er weldegelijk code aanwezig was waardoor bepaalde keyranges werden uitgesloten

Microsoft UK heeft bevestigd dat SP2 op legale en illegale XP-installaties zal draaien, maar uit Redmond, waar het hoofdkantoor van Microsoft zit, komen andere berichten. Zo zouden er weldegelijk controles op illegale keys in het service pack verwerkt zijn.

Het is echter de bedoeling dat alleen een aantal bekende illegale keys geblokkeerd gaan worden. Als er een illegale key wordt aangetroffen zal de installatie van het service pack worden afgebroken. Andere maatregelen zullen niet aanwezig zijn omdat Microsoft het service pack op zoveel mogelijk computers ge
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...