Jump to content

Waarom anoniem aanmelden?


PC-fre@k
 Share

Anoniem?  

15 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Zegt het maar, en laat aub ook een reactie achter met je argumenten... :)

Ik stem zelf niet, maar vind het iig erg stom. Slaat helemaal nergens op en ik snap ook niet waarom die optie er is op IPB. Leuk als je stiekem iets wil lezen ff ja, maar dr zijn hier nu al een 5 tal mensen die het dagelijks gebruiken. Een tijd terug had ik de optie eruit gehaald, maar door een kleine update werd deze toch weer beschikbaar. Ik weet iig wel dat in IPB 2.0 de optie dr uit is en blijft!

Nagoed, wat vind jij dr van?
Link to comment
Share on other sites

Dan laat je die mensen toch lekker roepen in de sb :P: waarom zou je reageren?

Magoed, ik vind 't eigelijk onzin. De enigste reden ik zou kunnen bedenken om anoniem te zijn, is wanneer je topics/forums aant bekijken/luisteren/lezen bent waar je je voor schaamt ofzow. Maar dat vind ik zielig.

En nogmaals, waarom zou niemand mogen weten dat je online zit en het geeft mij het gevoel dat iemand wel vrolijk mee wil doen, maar er niet bij wil horen. Of iets in die richting. :p

Hier dus een paar argumenten. 'k ben benieuwd of iemand nog goede argumenten heeft om anoniem aan te melden. :)
Link to comment
Share on other sites

nouw ik vind eik wel n vorm van privacy.. waarom moet iedereen persee weten wat je aan t doen ben?
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Gudde' date='Sep 19 2004, 11:28 AM'] nouw ik vind eik wel n vorm van privacy.. waarom moet iedereen persee weten wat je aan t doen ben? [/quote]
en wanneer en hoelaat en hoevaak...

ik vind dat die optie dr best mag blijven op zich, zelf gebruik k m nie, maar kan me goed voorstellen waarom iemand m zou gebruiken :) en ach, als je iemand nodig heb kan je m roepen op de sb en zie je vzelf of ie zin heb om te reageren, anders stuur je PM of mail je of weetik het... je kan de vraag ook omdraaien: wat heb t voor nut om te zien wie wat wanneer aant doen is? die argumenten zijn ongeveer tzelfde als voor t geheimhouden, alleen dan omgekeerd... dus ach, laat lekker blijven vinnik :):
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
[quote name='*Mini-Caro*' date='Sep 19 2004, 04:00 PM'] Ik vind best dat de functie er is.. Maar k gebruik em zelf niet! Vind k niet nodig.. Als mensen willen weten wat ik aan het doen ben achter de computer is er toch wel een manier om derachter te komen.. En kdoe nix gheims ofzo.. Dus waarom niet? :) [/quote]
je gebruikt em wel!
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Kweet wel wneer dat was.. (A) Remember Spiderman lief?? 8-)
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Deze mogelijkheid is er allang weer uitgehaald (dankje Krop voor het direct laten zien dat het er wel weer was toen :p) > CLOSE
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...