Jump to content

Jorinde De Mol FHM


The Doctor
 Share

Recommended Posts

[quote name='Letzlo' date='Sep 2 2004, 08:49 PM'] [quote name='zopje' date='Sep 2 2004, 01:07 PM'] ja de foto's mss wel...  maar degene die erop staat... vink wat minder hor! :):

enne... n btje moeilijk kijken kan ik ok nog wel hor! :p [/quote]
0ooooo wil je da alsjeblieft een xtje doen en foto van maken en mij laten zien? :):

en naja, ieder1 ziet dr tegenvallend uit net uit bed... da mag dan ook wel :) maar da boeit nie, want dan ziet niemand dr tog... gaat om hoe ze dr normaalgesproken bijloopt, en das best mooi denk zo :) op die manier kan je iedere knappe meid wel gaan afkraken...

nix mis met deze domme doos :): [/quote]
ze moet ook niet uit bed stappen ;), maar in bed blijven hea!!! ;)
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Krop' date='Sep 3 2004, 03:46 PM'] You fuck the girl not her brains [/quote]
doet me denken aan n uitspraak van n oud-collega (ja ook ik heb ooit gewerkt)
t was n neger en sprak alleen engels hij begint tege je te prate
>
"You like that girl?"
"No man she's ugly as hell"
"Oh you're seeing it wrong"
"How do you mean?"
"You don't fuck the face, you fuck the pussy"
Link to comment
Share on other sites

[quote name='007' date='Sep 2 2004, 03:05 PM'] Is idd een leuke jonge meid om te zien, en ze heeft een goeie visagist en een goeie fotograaf > daarom zijn t mooie foto's geworden

Als ze 's ochtends uit bed stapt met een duffe kop, en dan zonder make-up door d'r moeder een foto laat maken > nou dan zal het denk ik wel een btje tegenvallen [/quote]
Ik denk toch liever dat ik naast haar duffe kop wakker word, dan die van Chazia Mourali of iets in die trand. :p En alle knappe vrouwen zien er 's ochtends (of wanneer ze niet opgemaakt zijn) minder knap uit. Helemaal niks mis mee dus. :): (letzlo zei ook al zoiets)

Ik denk ook wel dat ze weet hoe je er een beetje aantrekkelijk bij moet gaan zitten, dus daar zal het probleem ook niet in zitten. :)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...