Jump to content

Morgen, zoen dag!


PC-fre@k
 Share

Recommended Posts

mensen.....morgen mogen de jongens de meiden op de bek pakken....en andersom...je mag niet weigeren anders ben je preuts......verbreek deze ketting niet en stuur heb door naar 10 mensen


---

dat kreeg ik net op MSN te horen, wie doen dr mee? :p
Link to comment
Share on other sites

wat mij betreft is het elke dag zoendag,

as mensen graag iemand op de bek willen pakke dan moet da toch gewoon kunnen daar hoeft het toch niet per s
Link to comment
Share on other sites

ach, maybe ist voor sommigen t laatste duwtje in de rug wat ze nodig hebben ofzo 8-) offuh.. voor sommiges een goed excuus om iemand te zoenen? ja t kan bij je tactiek van meisje versieren passen ofzo :): beginnen alsof je grap doet, daarvan gebruikmakende de ander samen met jou krijgen, en dan.. ach, je weet niet :):

ik vind t zelf eik nogal onzin... ook de reden waarom je niet mag weigeren: "anders ben je preuts..." yeah, so what 8-) en ook net alsof dr geen andere redenen zijn om te weigeren ofzo :) magoed, tis wel grappig dat dr amml van die mensen zijn die da ook daadwerkelijk gaan doorgeven op msn... himml leuk is mensen zien die dr egt in geloven en dr ook egt voor gaan, maja :)
Link to comment
Share on other sites

en waarom mogen alleen jongens meiden op de bek pakken en niet andersom???

waarom moeten altijd jongens de stap nemen :whistle:



ow kwil btw morge wel lezen wel jongens het gedaan hebbe, want heb je t niet gedaan ben je wel een loser ntuurlijk, dat je het ff weet.............. :): Edited by Krop
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...