Jump to content

pc iq


skategast
 Share

Recommended Posts

altijd gedacht dat je alles van computers wist, of helemaal nix, dan is dit je kans, test je pc iq, het begin duurt ff lang, maaar dna kan je een van de 3 tests kiezen, ik deed de kortste, en nog haalde ik een 4. :no:  maar wat vin je ervan en wat zijn jullie scores

ben vooral benieuwd na die van jullie, pc-freak, rado en hip :D:

[url="http://www.stevenseow.com/pciq"]pciq test[/url]

www.stevenseow.com/pciq

nu doet ie het denk ik wel Edited by skategast
Link to comment
Share on other sites

De pagina kan niet worden weergegeven.
De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen.

--------------------------------------------------------------------------------

Probeer het volgende:

Klik op de knop  Vernieuwen of probeer het later opnieuw.

Controleer of u het juiste adres hebt opgegeven, als u het adres van de pagina in de adresbalk hebt getypt.

Klik als u de verbindingsinstellingen wilt controleren op het menu Extra en vervolgens op Internet-opties. Ga naar het tabblad Verbindingen en klik op Instellingen. De instellingen dienen overeen te komen met de instellingen die uw LAN-beheerder of Internet-provider u heeft gegeven.
Microsoft Windows kan het netwerk onderzoeken en de netwerkverbindingsinstellingen automatisch bepalen, als uw netwerkbeheerder dat mogelijk heeft gemaakt.
Als u wilt dat Windows de instellingen probeert te vinden,
kunt u op Netwerkinstellingen detecteren klikken.
Voor sommige websites is 128-bits verbindingsbeveiliging noodzakelijk. Klik op het menu Help en vervolgens op Info om vast te stellen welk beveiligingsniveau bij u is ge
Link to comment
Share on other sites

@ keezy, doelloze tekst...

Test is zo bekend, dat het nergens te vinden is. (google etc)
Link to comment
Share on other sites

De link doet het bij mij wel > maar ik heb dr niet zo'n zin in o zo'n test te doen, straks kijken naar het slotfeest van de Olympische spelen  :angel-not:
Link to comment
Share on other sites

k scoorde n 8
Link to comment
Share on other sites

een 8, ze stellen trouwens wel vage vragen tussendoor :s Over wat het dvd commitee niet goedkeurde, hoe moet ik dat nou weten?

2e keer had ik trouwens een 9 :d (zat die vraag van de dvd dr nie bij :p)

Flash deed ook beetje kut bij mij trouwens, maar ken ook ff aan pc liggen
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...